OsCommere had/heeft een mooie module voor iDeal Professional V3 waarin een cronjob runt die toch een order afsluit en een email verstuurt ook al komt een klant niet terug naar de winkel.
Je zou denken dat nieuwe modules erop vooruitgaan met al die gratis voorbeeld modules, nee dus, niemand!
Als iemand een goede module wil, kan die dus gemaakt worden van de OsCommerce module en een beetje aangepast voor OpenCart. Mijn klant heeft helaas ook veel problemen met klanten die niet terug gaan naar de winkel, maar goed een betere tekst kan helpen.
Ook werkt volgens mij in de idealcheckout module ook niet het controleren van openstaande transacties (in admin) om eventueel orders met status 0 (klant niet teruggekeerd) weer in orde te maken, ik had even de querie van die openstaande transacties bekeken en daar kan nooit een OPEN transactie uit geselecteerd worden (levert dus altijd niets).
Maar goed ik ga voor mijn klant ok een andere aanschaffen van DocDate (i.v.m. vele buitenlandse betaalmodules) en als die beter is werken we met die, anders ga ik voor die van idealcheckout een cronjob maken die automatisch een email verstuurt en een order weer zichtbaar maakt (je moet wel wnt dit is achteruitgang) ..