Wie kan mij helpen?
Ik heb al mijn gegevens ingevuld in de 'settings', maar ik zie mijn winkelnaam niet terug op de invoice.
Krijg ook geen foutmelding ofzo.
Bij de contact pagina (store front) zie ik wel netjes mijn winkelnaam.
Ook de store URL ontbreekt overigens op de invoice....
Ik heb al mijn gegevens ingevuld in de 'settings', maar ik zie mijn winkelnaam niet terug op de invoice.
Welke versie OC?
Aanpassingen gedaan aan de Invoice?
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
Oh sorry, een versie nummer is inderdaad wel handig. Ik gebruik 1.4.8b en ik heb (voor zover ik weet) geen aanpassingen gedaan ofzo. Zelfs nog de originele tpl bestand opnieuw geupload.i2Paq wrote:Welke versie OC?
Wij hebben hetzelfde probleem ook sinds de update gisteren naar 1.4.8b. Dit werkte in 1.4.0 prima.djrandyindo wrote:Wie kan mij helpen?
Overigens is het niet alleen de naam van het bedrijf die ineens ontbreekt maar er staat ook 2x het e-mail adres ingevuld. Waar kunnen we dit aanpassen?
De website url is:
http://www.domein.nl/admin/index.php?ro ... er/invoice[/b]
Ik heb in de files gezocht en kwam uit bij de file in de folder:
admin/view/template/sale/order_invoice.tpl
maar daar zie ik geen dubbele keer het e-mail staan en ook store naam staat er gewoon netjes in.
OpenCart is the best Webshop tool! Congratulations with releasing version 1.5
In 1.4.8(b) zit het zeker goed, lijkt er meer op dat niet alle bestanden correct zijn.
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
Tja welke dan. Ik heb alles netjes volgens de stappen gedaan zoals in de upgrade.txt stond. En ik heb toch echt het volledige 1.4.8b pakket geinstalleerd en 'alles' overschrijven gedaan bij FTP (Filezilla) uiteraard excl config en admin/config.i2Paq wrote:In 1.4.8(b) zit het zeker goed, lijkt er meer op dat niet alle bestanden correct zijn.
En daarna ook het Nederlandse pakket geinstalleerd uit het forum voor 1.4.8b versie.
Hmm ik zal volgende week nog eens proberen na te gaan waar het schort dan. Maar wel typisch dat meer mensen dit probleem hadden.
OpenCart is the best Webshop tool! Congratulations with releasing version 1.5