Post by tweakable » Sat Oct 17, 2015 5:12 pm

Hi all!

Ik ben Jeroen, een nieuwe Opencart user. Ik heb sinds een week een webshop, ik heb deze van iemand overgenomen en kan inmiddels redelijk mijn weg vinden. Echter loop ik toch tegen 1 ding aan waar ik nog geen oplossing voor heb gevonden.

Een behoorlijk aantal van onze producten bestaat uit verschillende kleuren, om die reden zijn er dan ook bij die producten opties toegevoegd om de juiste kleur te kunnen kiezen. Wanneer ik bijv. een kleur niet meer op voorraad heb dan zou ik de klant deze wel willen laten bestellen maar daar een vermelding bij laten zien zodat de klant wordt geïnformeerd over de levertijd van die specifieke kleur.

Wanneer ik nu de kleur die niet op voorraad is onder de opties op '0' voorraad zet dan is deze kleur helemaal niet meer te kiezen bij het product en dat is niet de bedoeling.

Heeft er iemand een oplossing waardoor de klant toch de optie kan zien en kiezen maar waarbij wel specifiek staat dat er een levertijd aan vast zit?

Ik gebruik Opencart Versie 1.5.6

Newbie

Post by victorj » Sun Oct 18, 2015 6:37 pm

Dat zit er standaard niet in.

Wellicht dat deze extensie je kan helpen.
http://www.opencart.com/index.php?route ... load_id=36

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com

Expert Member

Location - Alkmaar Holland

Post by Jaap » Thu Oct 22, 2015 12:18 am

Alles wat je kunt doen is kiezen voor:
Afrekenen indien niet op voorraad:
Sta afrekenen toe ook al is het product niet op voorraad.

Dit vindt je in Winkel-instellingen onder opties

Levertijd moet je dan op een andere wijze communiceren.

Active Member

Location - the Netherlands