I grunden OpenCart 1.5.6.4 men köpte en EXTENSION från templatemonster #47587.
Nu visar det sig att Payson, Swish och SVEA inte fungerar. Även om det fungerar i "originalet".
Det svar vi får från templatemonster support är att de supportar inte dessa betalningssätt, då ställer jag fråga, vilka fungerar då? Vilket de inte svara på. Payson t ex. menar att det inte är fel på deras del, vilket jag kan hålla med om eftersom det fungerar i "originalet". Supporten från OpenCart vill inte ha med detta att göra.
Frågan är: Är det någon som känner till felet, vad kan man göra, förutom att byta plattform?
Inga felmeddelande dyker upp, märkligt nog fungerar det med Chrome och Firefox, men inte med IE11. Därför misstänker jag att felet ligger i den köpta EXTENSION från templatemonster.
Jag tycker det låter konstigt att inte skaparen av din modul inte vill hjälpa till. Min erfarenhet om köpta moduler inte fungerar är att skaparen har gjort allt i sin makt för att lösa problemet. Sedan kan det ibland visa sig att två moduler hamnar i konflikt pga att de modifierar samma källkod. Jag skulle ta upp frågan med de som sålt modulen igen om jag var du. Swish modulen är ju egentligen baserad på de betalsätt som redan finns i Opencart.