Bij een orderbedrag vanaf +/- 178,69 wordt er wel 'gratis verzending' getoond.Zoals ik het kan beoordelen gaat het tussen een orderbedrag van 150,00 en 178,00 euro mis, want daar wordt niet getoond 'gratis verzending'
Wat doe ik verkeerd? zodat er bij het afrekenen wel komt te staan 'gratis verzending' bij een orderbedrag hoger dan 150,00 euro?
Voor de volledigheid: Opencart versie 1.5.6.)
Bij de verzendmethode 'gratis verzending' heb ik de volgende gegevens ingevuld:
- 150,00 euro
- GEO zone: Alle zones
- Status: Actief
- Sorteervolgorde: 1
Bij de verzendmethode 'vaste verzendkosten' heb ik de volgende gegevens ingevuld:
- Kosten: 5,95
- Belastinggroep: Producten 21%
- Geo Zone: Alle zones
- Sorteervolgorde: 2
Daarnaast is er ook nog een 3de verzendmethode: 'afhalen'
- Geo zone: Alle zones
- Sorteervolgorde: 3
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Attachments
gratis verzending.jpg (112.82 KiB) Viewed 1871 times
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
Dan staat er ergens wat verkeerd qua bedragMartijnH wrote:Bij een bestelling van 220,00 euro wordt bij verzendmethode (stap 4 in het bestelproces) wel 'gratis verzending' getoond.
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
123,96 invullen
dan komt bij €150 gratis verzenden naar voren
Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com
Bedankt voor je reactie. Het klopt dat bij een bedrag boven de 150,00 euro (incl.) de optie gratis verzending komt. Echter bij, bijv. een bedrag van 149,74 euro (incl. BTW) (dit is 123,75 euro excl. BTW) verschijnt niet de melding 'verzendkosten'. Terwijl dit wel zou moeten. Enig idee hoe dit kan?victorj wrote:Bij gratis verzenden het bedrag ex btw invullen dus als je bij 150,00 gratis verzenden wilt, moet je bij gratis verzenden
123,96 invullen
dan komt bij €150 gratis verzenden naar voren
"vaste Verzendkosten" staan als volgt ingesteld:
- Kosten: 5,95
- Belastinggroep: producten 21%
- Geo Zone: Alle zones
- Sorteervolgorde: 2
Alvast bedankt.
in de besteltotalen de verzendkosten opvoeren na het subtotaal, daarna de btw en het totaal
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
Dit heb ik toegepast, echter levert dit niet het gewenste resultaat op. Het probleem blijft hetzelfde.victorj wrote:denk dat de verzendkosten worden opgeteld bij de productprijs.
in de besteltotalen de verzendkosten opvoeren na het subtotaal, daarna de btw en het totaal
Wel is mij het volgende opgevallen: Als het orderbedrag onder de 123,96 euro (incl. BTW) blijft dan worden er verzendkosten berekend (dit is correct). Komt het orderbedrag (incl. BTW) tussen 123,96 - 150,00 euro dan wordt alleen de status 'afhalen in de winkel' getoond (dit is niet correct). Een orderbedrag (incl. BTW) >150,00 euro, komt de melding 'gratis verzending' erbij. (dit is correct)
Op één of andere manier worden er geen verzendkosten 'getoond' bij een orderbedrag (incl. BTW) tussen de 123,96 - 150,00 euro. (bij de verzendmethode 'gratis verzending' staat 123,96 euro ingevuld)
Heb je mogelijk nog meer ideeën waar dit aan kan liggen?
Net nog even in mijn winkel getest, 144,99 incl btw verzendkosten worden berekend, 150,00 incl btw geen verzendkosten
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest