Beste mensen,
Ik zit met een vraag. Ik heb onlangs OpenCart geinstalleerd en een custom theme geplaatst (dresscode).
Nu ben ik via Sisow bezig om de betalingsvormen te plaatsen. In principe doet Paypal enzo het wel, maar heb ik alleen problemen met iDeal. Bij de uiteindelijke betaling, krijg je namelijk niet de mogelijkheid om een bank te selecteren. Uiteraard doet dit het wel bij het default thema (omdat dit alle betalingsextensies ondersteund natuurlijk).
Nu heb ik van de auteurs te horen gekregen dat het een grote mogelijkheid is dat twee bestanden elkaar overriden, maar ik zou niet weten hoe ik dat kan achterhalen. Misschien dat iemand mij de info kan geven zodat ik hiernaar kan kijken?
Alvast bedankt.
PS: In de bijlage bevinden twee foto's (1 met bankkeuze en 1 zonder).
Ik zit met een vraag. Ik heb onlangs OpenCart geinstalleerd en een custom theme geplaatst (dresscode).
Nu ben ik via Sisow bezig om de betalingsvormen te plaatsen. In principe doet Paypal enzo het wel, maar heb ik alleen problemen met iDeal. Bij de uiteindelijke betaling, krijg je namelijk niet de mogelijkheid om een bank te selecteren. Uiteraard doet dit het wel bij het default thema (omdat dit alle betalingsextensies ondersteund natuurlijk).
Nu heb ik van de auteurs te horen gekregen dat het een grote mogelijkheid is dat twee bestanden elkaar overriden, maar ik zou niet weten hoe ik dat kan achterhalen. Misschien dat iemand mij de info kan geven zodat ik hiernaar kan kijken?
Alvast bedankt.
PS: In de bijlage bevinden twee foto's (1 met bankkeuze en 1 zonder).
Attachments
Schermafbeelding 2015-08-29 om 23.52.52-1.png (137.63 KiB) Viewed 1044 times
Schermafbeelding 2015-08-29 om 23.54.29.png (145.26 KiB) Viewed 1044 times
Wat zegt de maker van je theme?
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
probeer deze eens
Bestand sisowideal.tpl openen
zoek naar:
<div id="sisowideal_payment" class="<?php echo substr(VERSION, 0, 3) == '1.4' ? '' : 'checkout-'; ?>content">
vervang door:
<div id="sisowideal_payment">
Bestand sisowideal.tpl openen
zoek naar:
<div id="sisowideal_payment" class="<?php echo substr(VERSION, 0, 3) == '1.4' ? '' : 'checkout-'; ?>content">
vervang door:
<div id="sisowideal_payment">
Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com