Hallo, ik gebruik voor mn oude webshop naar tevredenheid 1.5.6 en ben nu bezig met een volldig nieuwe shop in 2.0.1.1
Ben er in de test omgeving helemaal tevrden mee, maar heb al een tijd een wens voor een extensie, die ik tot op heden nog niet gevonden heb.
Ik werk met customer groups met kortingsstructuren om bepaalde klanten voordeel te geven. Nu geven sommige klanten op dat ze bij een vereniging/club of sportteam horen en hebben dan volgens afspraak recht op een bepaalde korting.
Nu werk ik dat in 1.5.6. handmatig bij. Aangezien de shop toch wel behoorlijk groeit en ik ook heel vaak onderweg ben wil ik een automatische toekenning hebben gebasseerd op afspraken met de clubs.
Ik weet van te voren welke teams en clubs een korting hebben en dus kan ik dit vullen aan de hand van een tabel.
Deze tabel dient een een aantal kolommen te hebben met daarin team, code en een customergroup id (code = de afspraak die een teamlid vult van de vereniging)
Helemaal mooi zou zijn om dit in de admin panel in te kunnen vullen als een module.
Zodra een klant zich aanmeld en de clubcode invult, dient de bijbehorende kortingsstructuur toegepast te worden.
wie heeft een idee welke extensie dit kan, of weet iemand die dit kan bouwen. Ik kan zelf wel basis php programmeren en ben thuis in SQL, maar een module goed opzetten gaat me net even boven mn pet.