Post by finalp » Thu Dec 25, 2014 4:57 pm

Het wordt aardig druk in mijn shop deze dagen. Het afhandelen van orders en verpakken en verzendadressen kopiëren enzovoorts is een bewerkelijke klus. Graag leer ik van ervaren gebruikers hoe zij dat doen.

Ik zoek naar:

1. bulk order status wijzigen
2. Orders met verzendadressen exporteren (xls bv)

Hoor graag hoe anderen dat doen en met welke extensie ze goede ervaringen hebben. Zit nu nog op vs 1.5 maar zou graag naar 2.0 gaan. Responsive is hot. Liefst niet de dure oplossingen.

Groet,

Perry

ps. Met Kerst hoor je niet achter je computer te zetten. Besteed tijd aan je familie en vrienden!!

Newbie

Post by Willem » Mon Dec 29, 2014 11:44 pm

Onlangs overgestapt op SendCloud, als ik voor mezelf spreek alleen maar om afhandelen van orders en het printen van labels te vereenvoudigen. Had ik dat maar eerder gedaan en het scheelt voor mij ook nog aanzienlijk in de verzendkosten.

En nee, geen belang of betrokken bij. Gewoon een tevreden gebruiker! :laugh:

New member

Post by finalp » Tue Dec 30, 2014 12:05 am

Dank Willem,

Ik verstuur boeken á 3,84 per stuk dus dat is voor mij geen optie. Onbegrijpelijk dat dit zo gedoe is in opencart of een dure extensie voor nodig is om een paar orders te versturen.

Groet, Perry

Newbie

Post by Willem » Tue Dec 30, 2014 2:39 am

Hoi Perry,

Waarom geen optie? Je kan er ook briefpost mee versturen dus ........ :)

New member

Post by victorj » Wed Dec 31, 2014 12:24 am

Je kunt ook gebruik maken van myparcel, ook een hele goede intergratie, ook briefpost en scherpe tarieven, geen ninimum zendingen.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com

Expert Member

Location - Alkmaar Holland