Post by intercept » Fri Aug 15, 2014 8:17 pm

Hi,

Wij willen 2 groepen bedienen.
1 dat is de normale reguliere consument via 1 groep. Daarbij dient de btw meegenomen te worden in de prijs. In de checkout ziet de klant dan de prijs ex en inclusief de btw staan.

groep 2 is de retailer. Deze dient de prijs te zien exclusief de btw en in de checkout dan de order total ex btw en ook nog in de btw te zien. Dit is hoe het met retailers werkt.

Echter bij navraag, is deze functionaliteit niet mogelijk in de Backend in te richten. Daarnaast heb ik me suf gezocht naar een extensie. Ook die is niet te vinden.

Weet iemand hier een oplossing of een mod voor?

Ik hoop dat ik het duidelijk heb omschreven.

grt,

ilja

Newbie

Post by victorj » Sat Aug 16, 2014 4:32 am

Ik gebruik daar 2 winkels voor, de normale en 1 groothandel.
normaal werkt als iedere consumenten winkel, de groothandel geeft geen prijzen weer, totdat je bent ingelogd.
groothandels klanten moeten eerste een account aanvragen, na controle van de bedrijfs gegevens btw kvk enz wordt het account goed gekeurd.
hierna kunnen de klanten inloggen, dan zien ze de groothandels prijzen ex btw en kunnen bestellen.

Je zou voor de 2 winkel een subdomein kunnen gebruiken van je hoofd domein, bijv groothandel.domein.nl, ook goed voor je seo :-)

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com

Expert Member

Location - Alkmaar Holland