Probleem met VQMod na restore back-up:
Ik heb gisteren de extension “NitroPack” van “iSenseLabs” geprobeerd te installeren. Dat is een tool die caching en snelheid van de Opencart webshop zou moeten optimaliseren.
Er ging wat fout met de installatie, dus ik wilde de complete back-up, die ik vlak voor de installatatie expres had gemaakt terugzetten, maar dat gaat dus blijkbaar niet helemaal goed.
Het belangrijkste probleem lijkt te zitten in het feit dat de VQMod niet goed werkt en dat de VQMod Manager de melding “VQMod does not appear to be properly generating vqcache files!” geeft.
Doordat VQMod niet werkt, worden er geen prijzen meer getoond in mijn MultiStore en ook doen mijn taal-instellingen het niet meer.
ALLE HULP IS WELKOM!
Ik heb gisteren de extension “NitroPack” van “iSenseLabs” geprobeerd te installeren. Dat is een tool die caching en snelheid van de Opencart webshop zou moeten optimaliseren.
Er ging wat fout met de installatie, dus ik wilde de complete back-up, die ik vlak voor de installatatie expres had gemaakt terugzetten, maar dat gaat dus blijkbaar niet helemaal goed.
Het belangrijkste probleem lijkt te zitten in het feit dat de VQMod niet goed werkt en dat de VQMod Manager de melding “VQMod does not appear to be properly generating vqcache files!” geeft.
Doordat VQMod niet werkt, worden er geen prijzen meer getoond in mijn MultiStore en ook doen mijn taal-instellingen het niet meer.
ALLE HULP IS WELKOM!
Hoe heb jij je backup terug gezet?
Alleen files of ook de db?
Staan de rechten op je mappen wel goed?
Alleen files of ook de db?
Staan de rechten op je mappen wel goed?
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
Ik heb zowel de files als de database teruggezet.
Ik heb alle rechten nagekeken en deze staan allemaal op 777.
De hele site werkt, behalve de VQMod extensies en de zijn nu juist zo belangrijk.
Ik heb alle rechten nagekeken en deze staan allemaal op 777.
De hele site werkt, behalve de VQMod extensies en de zijn nu juist zo belangrijk.
Wat let je om vQmod opnieuw te installeren?
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.