Post by mooi4mij » Thu Jan 23, 2014 7:39 am

Beste forumleden,

Ik wil klanten graag de mogelijkheid bieden om hun bestelling af te halen. De extensie "afhalen" kan ik wel aanzetten, alleen is dit niet voldoende omdat het afhaaladres een ander adres is dan het adres van de webwinkel. Ik wil graag het adres en de openingstijden vermelden. Ik heb de "beurs" module gebruikt, daar kan ik mooi de adresgegevens invullen en de openingstijden. Ik moet ook begin- en einddatum doorgeven, en dat maakt het lastig omdat het afhaaladres elk weekend bereikbaar is.

Wie heeft tips voor mij.

Alvast hartelijk dank voor het meedenken

HansM

Newbie

Post by Mandy90 » Fri Jan 24, 2014 2:16 am

Misschien kun je iets doen in de zin van afhalen op afspraak? Dat je dan geen begin en einddatum en dergelijke hoeft in te vullen?
Een kennis van mij gebruikt de module planetzelf! Is dat wat misschien? Ik weet trouwens niet of dit wel beschikbaar is voor opencart!

Newbie

Post by mooi4mij » Wed Jan 29, 2014 4:58 am

Dank je Mandy90 voor het meedenken. Planetzelf is voor mij geen optie omdat ik de kosten te hoog vind.

Ik gebruik nu de standaard verzendmethode "afhalen" en Ik heb in de pickup.php (catalog/language/dutch/shipping/pickup.php) het adres en de openingstijden van de winkel geplaatst, het werkt goed, moet alleen wel na een update dit weer aanpassen denk ik.

HansM

Newbie