Post by DragosteNL » Mon Dec 23, 2013 6:30 pm

Goedemorgen!

Voor een webshop wil ik graag Company ID en BTW nummer verwijderen uit de guest-checkout en het registratie form. Echter krijg ik een dikke error op het moment dat ik de registratie wil voltooien, nl:

Code: Select all

Notice: Undefined index: approval in /home/dannyy/domains/getfittedstore.com/public_html/webshop/catalog/model/account/customer.php on line 14Notice: Undefined index: approval in /home/dannyy/domains/getfittedstore.com/public_html/webshop/catalog/model/account/customer.php on line 30Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/dannyy/domains/getfittedstore.com/public_html/webshop/index.php:108) in /home/dannyy/domains/getfittedstore.com/public_html/webshop/vqmod/vqcache/vq2-system_engine_controller.php on line 52Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/dannyy/domains/getfittedstore.com/public_html/webshop/index.php:108) in /home/dannyy/domains/getfittedstore.com/public_html/webshop/vqmod/vqcache/vq2-system_engine_controller.php on line 53
Op welke manier kan ik dit het beste verwijderen? Dit wil hij er namelijk niet op hebben

Alvast bedankt en fijne dagen gewenst!

New member

Post by victorj » Mon Dec 23, 2013 8:41 pm

in de admin
verkoop klanten klanten groepen standaard klanten groep
vink hier alles uit, dus kvk en btw.

opslaan.
kvk en btw velden worden nu in checkout niet weergegeven.
bedrijf is optioneel, deze kun je nu in de template verwijderen.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com

Expert Member

Location - Alkmaar Holland

Post by DragosteNL » Mon Dec 30, 2013 8:54 pm

Helemaal super! Is het ook mogelijk om dit te doen bij het registreren van klanten? Nu is dit wel verplicht, en dat wil ik liever niet :D

New member

Post by victorj » Tue Dec 31, 2013 5:08 am

asl je het niet hebt opgenomen bij de klantengroep, en ook niet bij configuratie internationaal landen nederland dan komt het niet naar voren bij registratie

Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.

Expert Member

Post by DragosteNL » Fri Jan 03, 2014 4:21 pm

Beste victorj,

Bij mij staat hij bij de registratie nog wel, weet jij hoe ik deze weg krijg? Hoe moet ik bijvoorbeeld die Nederland pagina aanpassen?

New member

Post by victorj » Fri Jan 03, 2014 6:02 pm

in mijn shop heb ik onder configuratie internationaal landen nederland aangepast.
op deze pagina, heb je een vak met daarnaast een voorbeeld van hoe het eruit moet zien.
dit is gecopieerd, en daarna in het vakje geplakt.
hierna de regels die ik niet belangrijk vindt verwijderd, bijv bedrijf.

hiermee heb ik ook de tekst aangepast, vond adres 1 en adres 2 noet mooi en dus veranderd.

Expert Member