Post by whoek22 » Fri Sep 27, 2013 5:21 pm

Beste opencart gebruikers.

Omdat mijn opencart webshop overbodig is geworden, wil ik deze graag te koop aanbieden voor diegene die graag een prachtig ogende webshop wil gaan gebruiken, zonder daarvoor teveel geld hoeft te betalen.

De webshop is voorzien van de meeste SEO plugins, waardoor je goed kan worden gevonden in google.

Neem eens een kijkje. Voor een schappelijke prijs is deze over te nemen.

www.loungedirect.nl

Er staan op dit moment nog producten in. Bij interesse stuur een pm.

groet

Newbie

Post by wouter2190 » Fri Sep 27, 2013 6:32 pm

Heb je wat meer informatie? Omzet? Gemiddelde aantal bestellingen? Leverancier aanwezig?

New member

Post by i2Paq » Fri Sep 27, 2013 7:51 pm

Versie 1.5.1.3, dus enigzins verouderd.

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums

_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________

Our FREE search: Find your answer FAST!.

[How to] BTW + Verzend + betaal setup.

Global Moderator

Location - Winkel - The Netherlands

Post by k2tec » Sat Sep 28, 2013 2:25 am

Categorieën worden ook nog niet door Google gevonden, ik weet niet hoelang hij al online is maar als het versie 1.5.1.3 mag hij wel wat hoger staan.

Active Member

Post by whoek22 » Sat Sep 28, 2013 4:42 pm

Hallo.

De site heeft inderdaad een update nodig. Niet een hele lastige kwestie lijkt mij.

De site word leeg verkocht incl de modules. Dus er zitten geen leveranciers bij. De producten neem ik gewoon mee naar een nieuwe site.

Ik deed er eigenlijk niet heel veel mee met de site. Toch zat er een omzet in van bijna €15.000 euro op jaarbasis.

Elke webshop kan goed draaien mits je de juiste tools gebruikt en keywords.

Nogmaals, ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben. Ik verkoop hem omdat ik een nieuwe site in gebruik heb. Als ik er iemand anders gelukkig mee kan maken.

groet

Newbie

Post by burley » Tue Oct 01, 2013 10:35 pm

dus even een recap;

Je hebt dus een webshop, zonder leveranciers en producten gebouwd op een verouderde versie van een open source (gratis) platform. Hij is nauwelijks te vinden.

Het updaten van de shop, betekend waarschijnlijk ook dat er een nieuwe template nodig is. Dus kan je net zo goed direct vers beginnen.Wat weer betekend dat het zonde is om die van jou te kopen.

Met de beste wil van de wereld zou ik niet weten waarom en wat iemand daar voor zou moeten betalen.

Active Member