Ik wil graag de header in de omschrijving tab bij product weghalen. Ik vind het niet nodig om twee keer de product titel weer te geven op de productpagina. Om SEO redenen wil ik een eigen titel aan omschrijving toevoegen. Dit kan mooi via de text-editor. Het enige wat ik nu nog hoef te doen is de standaard titel (productnaam) weg te halen maar dan alleen bij de omschrijving tab. Nu dacht ik dit op te lossen door deze header te verwijderen uit de template. Maar ik kan deze niet vinden. Waar moet ik zoeken? of moet ik dit op een andere manier oplossen.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Zo ver was ik al, maar ik kan hier niet simpel de header tags en title weghalen.
<div id="tab-description" class="tab-content"><?php echo $description; ?></div>
Nogmaals wat ik wil. Wel de titel(productnaam) op de productpagina maar niet nog een keer bij omschrijving. Het lijkt er op dat dit niet zo simpel aan te passen is als ik dacht.
<div id="tab-description" class="tab-content"><?php echo $description; ?></div>
Nogmaals wat ik wil. Wel de titel(productnaam) op de productpagina maar niet nog een keer bij omschrijving. Het lijkt er op dat dit niet zo simpel aan te passen is als ik dacht.
In mijn thema (gebaseerd op standaard thema) heb ik dit niet aangepast.
Ik zie bovenaan op mijn productpagina een header met productnaam.
Vervolgens staat er ook een header met de productnaam onder de tab productomschrijving.
Ik gebruik een SEO tool, maar zou het vreemd vinden als het daar aan ligt.
Ik zie bovenaan op mijn productpagina een header met productnaam.
Vervolgens staat er ook een header met de productnaam onder de tab productomschrijving.
Ik gebruik een SEO tool, maar zou het vreemd vinden als het daar aan ligt.
Geef eens een link naar je site?
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
Sorry, kan je de webshop niet laten zien. Staat een under construction pagina voor en kan nog niet online aangezien ik wel al gevonden wordt op Google.
Maar ik heb toch even de extenties doorgelopen.. Ik gebruik SEO Pack Pro. Ik heb de VQ Mods geopend om te kijken wat ze precies doen. Ik ben er achter gekomen dat product_seo_plus.xml juist deze header toevoegt en niets meer of minder doet. Leuk en aardig, maar ik wil de headers zelf in de hand houden en kan ze zelf makkelijk toevoegen aan de omschrijving. Het was dus toch een extentie. Voor de rest is SEO Pack Pro wel een goede extentie!
Hoewel het wel zo begint te lijken kijk ik toch echt eerst of ik dingen zelf kan oplossen voordat ik direct begin te vragen. Maar soms krijg ik later alsnog een ingeving. Sorry voor het lastig vallen :-)
Maar ik heb toch even de extenties doorgelopen.. Ik gebruik SEO Pack Pro. Ik heb de VQ Mods geopend om te kijken wat ze precies doen. Ik ben er achter gekomen dat product_seo_plus.xml juist deze header toevoegt en niets meer of minder doet. Leuk en aardig, maar ik wil de headers zelf in de hand houden en kan ze zelf makkelijk toevoegen aan de omschrijving. Het was dus toch een extentie. Voor de rest is SEO Pack Pro wel een goede extentie!
Hoewel het wel zo begint te lijken kijk ik toch echt eerst of ik dingen zelf kan oplossen voordat ik direct begin te vragen. Maar soms krijg ik later alsnog een ingeving. Sorry voor het lastig vallen :-)