Beste leden,
Voor onze eigen webshops hebben wij laatste een module gemaakt waardoor het mogelijk is om voor iedere multi store zijn eigen product titels, meta tags en omschrijving op te geven. Voordeel hiervan is dat er onderling geen duplicate content onstaat.
Voor de mensen die geintresseerd zijn in een dergelijk module, wij bieden hem aan in de extension store:
http://www.opencart.com/index.php?route ... ESC&page=3
Momenteel is de muldie geschikt voor v1.5.4, v1.5.4.1, v1.5.5, v1.5.5.1, maar ik wil hem nog gaan uitbreiden voor wat oudere versies aangezien deze nog veelvuldig gebruikt worden.
Erwin
klinkt goed, was al opzoek naar manier om voor verschillende shops verschillende omschrijvingen op te geven.
Werkt dit ook met bestaande in/export modules zodat die extra omschrijvingen ook te importeren en te exporteren zijn (wel handig met bijna 10K producten in mijn assortiment)?
Moet de demo overigens nog bekijken.
Werkt dit ook met bestaande in/export modules zodat die extra omschrijvingen ook te importeren en te exporteren zijn (wel handig met bijna 10K producten in mijn assortiment)?
Moet de demo overigens nog bekijken.
De extensie zal niet zomaar functioneren met een import en export functie. De reden zit hem voornamelijk door een extra veld store_id in de product descriptio tabel. Wl je dit met een in en export functie werkende hebben, zal er het een en ander aangast worden aan de in en export functie.
ik ben op zoek naar een module waar ik vanuit 1 shop waar veel produkten in staan, een aantal categorieen met bijhorende produkten in een aparte shop kan zetten. kan deze dat ook? of heeft iemand misschien een tip!