//edit
Ik verwijs even terug naar het topic van postnl 1.5.1.x
De code heb ik daarom even verwijderd.
Beste allemaal,
Afgelopen tijd heb ik het ontzettend druk gehad met het reguliere werk en kom daar bij behoorlijk in tijdnood om dingen bij te houden of nieuw te bedenken.
De PostNL en DHL modules zoals die in de extensielijst staat hebben een probleempje met de brievenbus optie.
Hier hebben diverse forum leden al berichtjes over geplaatst, maar ik kon daar niet goed de vinger op leggen. Gisteren heb ik hier nog eens goed naar gekeken en heb vandaag wat aanpassingen gemaakt in beide verzendopties. Het betreft alleen de klantzijde van het programma.
Het betreft: catalog/model/shipping/postnl.php en catalog/model/shipping/dhl4you.nl
zoals ik het nu heb uitgetest met wat verschillende artikelen zou het moeten werken.
Hieronder de volledige versies.
Voor een update is het alleen nodig om beide model bestanden te uploaden.
Graag hoor ik weer van jullie.
Gerrit
Last edited by Gerrit on Thu May 09, 2013 7:55 pm, edited 1 time in total.
For modelcars cars see my OC 3.0.2.0 shop: http://www.gbcars.nl/
For Wooden Toys see my 2.3.0.2 shop: https://www.dehoutentreinenwinkel.nl/
Gerrit,
Mooie module, echter heb ik twee problemen, hopelijk kan je mij in de goede richting helpen:
Als eerste werkt bereken verzendkosten in de winkelwagen niet bij mij. Er komt niets naar voren. Ik zie wel even een icoontje dat hij bezig gaat, maar er verschijnt geen bedrag. Ik werk met de NL taal, mogelijk dat er een relatie is.
Ga ik dan verder en selecteer ik op de volgende pagina de verzendmethode, die hij goed aangeeft, incl. gewicht, zie ik erboven de volgende melding:
Ik heb bij Configuratie --> Internationaal --> Gewichts-eenheden --> gram aangemaakt en de waarde op 1000 gezet. Daarnaast kg en deze op 1 gezet. Bij het product staat het gewicht op 20 en de eenheid op gram.
Verder heb ik in de verzendmodule NL briefpost en pakketten prijzen opgevoerd.
Ik denk dat ik dan alle stappen heb gehad, of zie ik iets over het hoofd?
Ik hoop dat je kan helpen.
Ik draai 1.5.4.1 en heb bovenstaande bestanden (postnl) nogmaals geupload, maar helaas werkt het bij mij niet.
Michiel
Mooie module, echter heb ik twee problemen, hopelijk kan je mij in de goede richting helpen:
Als eerste werkt bereken verzendkosten in de winkelwagen niet bij mij. Er komt niets naar voren. Ik zie wel even een icoontje dat hij bezig gaat, maar er verschijnt geen bedrag. Ik werk met de NL taal, mogelijk dat er een relatie is.
Ga ik dan verder en selecteer ik op de volgende pagina de verzendmethode, die hij goed aangeeft, incl. gewicht, zie ik erboven de volgende melding:
Code: Select all
Warning: Division by zero in /home/asdfasdf/domains/asdfasdf.nl/public_html/shop/system/library/weight.php on line 38
Warning: Division by zero in /home/asdfasdf/domains/asdfasdf.nl/public_html/shop/system/library/weight.php on line 38
Verder heb ik in de verzendmodule NL briefpost en pakketten prijzen opgevoerd.
Ik denk dat ik dan alle stappen heb gehad, of zie ik iets over het hoofd?
Ik hoop dat je kan helpen.
Ik draai 1.5.4.1 en heb bovenstaande bestanden (postnl) nogmaals geupload, maar helaas werkt het bij mij niet.
Michiel