Post by tomatito » Sun Mar 03, 2013 2:32 pm

Hallo allemaal,

Hoe kan ik de door mij gebruikte keywords (op mijn site) terugvinden in Google analytics?

Een tijdje terug zag ik dat een heel belangrijk keyword (biologisch) helemaal niet in mijn site/winkel werd gevonden door Google.

Ik kan echter met geen mogelijkheid terugvinden waar ik dit heb gezien/gevonden in Google analystics.

Bedankt alvast voor jullie hulp :)

Active Member

Post by tomatito » Tue Mar 05, 2013 3:29 pm

Helemaal niemand? Ik zou er reuze worden geholpen.

Active Member

Post by SendCloud » Fri Mar 08, 2013 9:55 pm

Hiervoor kan je het beste google webmaster tools gebruiken. www.google.nl/webmasters

Goedkoper en makkelijker PostNL versturen. Kijk op http://www.sendcloud.nl

Newbie

Post by DragosteNL » Fri Mar 22, 2013 7:20 pm

Inderdaad aanmelden bij de Webmaster Tools van Google. Je kan dan bij "Zoekopdrachten" zien waar je het meest op gevonden bent, ook geeft hij daar aan welke positie je gemiddeld in Google staat per keyword.

Sowieso is het goed om je aan te melden bij de Webmaster Tools van Google. Dit bevorderd je vindbaarheid in deze zoekmachine. Ook zal ik je aanraden om een sitemap te maken of te laten genereren in XML, en deze toe te voegen bij de Webmaster Tools.

Daarnaast kan je ook eventuele fouten vinden, zodat je weet waar je op moet letten.

Echt een aanrader!

New member

Post by tomatito » Sat Mar 23, 2013 4:07 am

Bedankt voor jullie reacties :)
Inderdaad aanmelden bij de Webmaster Tools van Google
Is dat het zelfde als Google Analytics? Zo ja... dan ben ik al aangemeld.

Een sitemap heb ik al toegevoegd.

Ik zoek alleen een overzicht - van Google Analytics - met daarin een analyse/overzicht van keywords op mijn site. Deze heb ik ooit eens gezien maar kan ik nergens meer terug vinden in Google Analytics

Active Member