Hallo,
ik wil graag bij de 'persoonlijke gegevens' (zie bijlage) tijdens de bestelprocedure een extra invoerveld toevoegen.
Namelijk de geboortedatum. Is dit mogelijk?
Nu heb ik gevonden dat je bijvoorbeeld bij guest.tpl de volgende code kan toevoegen:
<span class="required">*</span> <?php echo $entry_geboortedatum; ?><br />
<input type="text" name="geboortedatum" value="<?php echo $geboortedatum; ?>" class="large-field" />
Alleen krijg je nu natuurlijk een foutmelding omdat deze waarden ergens 'uitgelezen' moet worden neem ik aan.
Kortom, waar moet ik nog meer iets aanpassen om een extra invoerveld te kunnen toevoegen?
Alvast bedankt!
je zult dan ook de extra invoer velden in de bijbehorende php bestanden moeten aanbrengen, aangezien die de data uit en naar de database schrijven.
wellicht is het eenvoudiger om het ectra adres veld te verplaatsen, in de taalbestanden de naam te wijzigen en in de database het veld naar datum te zetten.
wellicht is het eenvoudiger om het ectra adres veld te verplaatsen, in de taalbestanden de naam te wijzigen en in de database het veld naar datum te zetten.
Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com