mede OC gebruikers,
ik gebruik OC 1.5.4
de gegevens van de klant staan op m'n factuur niet correct ( bv. huisnummer onder straatnaam ipv erachter )
via order_invoice.tpl zie ik dat ik moet zoeken in het format van '<?php echo $order['payment_address']; ?><br/>'
maar waar kan ik dit aanpassen ?
alvast bedankt voor de tip/hint
mvg,
Ivo
ik gebruik OC 1.5.4
de gegevens van de klant staan op m'n factuur niet correct ( bv. huisnummer onder straatnaam ipv erachter )
via order_invoice.tpl zie ik dat ik moet zoeken in het format van '<?php echo $order['payment_address']; ?><br/>'
maar waar kan ik dit aanpassen ?
alvast bedankt voor de tip/hint
mvg,
Ivo
gevonden:
het zit in 'admin\controller\sale\order.php'
rond regel 2436:
$format = '{firstname} {lastname}' . "\n" . '{company}' . "\n" . '{address_1} {address_2}' . "\n" . '{postcode} {city}' . "\n" . '{zone}' . "\n" . '{country}';
hier gewoon de benodigde aanpassingen in doen
het zit in 'admin\controller\sale\order.php'
rond regel 2436:
$format = '{firstname} {lastname}' . "\n" . '{company}' . "\n" . '{address_1} {address_2}' . "\n" . '{postcode} {city}' . "\n" . '{zone}' . "\n" . '{country}';
hier gewoon de benodigde aanpassingen in doen
Fout!
Dat regel je heel ergens anders.
Dat regel je heel ergens anders.
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
Kijk hier had ik nu wat aan! Ik heb me werkelijk rot gezocht hoe ik die postcode vóór de woonplaats kon krijgen in plaats van erachter. Geen ideeeeee dat dus zo simpel kon.
Klopt het alleen dat het dan pas gaat werken vanaf het moment dat er een nieuwe order is? Bij oude orders werkt het zeker niet?
Klopt het alleen dat het dan pas gaat werken vanaf het moment dat er een nieuwe order is? Bij oude orders werkt het zeker niet?