Post by Blasty » Wed Dec 19, 2012 1:54 am

Beste opencart leden,

Als allereerste zal ik me even voorstellen mijn naam is Gerrie,kom uit Almere en ben sinds kort een webshop begonnen ofcourse met opencart.

Nu vraag ik me af hoe ik de meta description krijg zoals ik bijv hier zie: http://i45.tinypic.com/11i0ppi.jpg
Is hier een bepaalde module voor te koop? niet al te duur, of zou ik dit ook in de header kunnen toevoegen?

New member

Post by victorj » Wed Dec 19, 2012 4:54 am

Dat wordt bepaald door den googele.
hier heb je geen invloed op anders dan dat je voor jouw niet relevante links kunt verwijderen.

zogauw den googele vindt dat jouw website een bepaalde unieke status en content heeft en den googele het de moeite waard vind om sitelinks onder je hoofd domein te plaatsen dan pas gebeurt dit.

dus hard werken aan je shop en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geduld

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com

Expert Member

Location - Alkmaar Holland

Post by Blasty » Wed Dec 19, 2012 7:26 pm

Ja dat heb ik inderdaad gelezen en snap ik ook wel alleen mensen zeggen dat ik bepaalde meta tags en meta descriptions moet toevoegen en als ik dit niet doe dan zet google de links ook niet mooi onder me webshop kan iemand mij een voorbeeld sturen want ik hoorde ook dat de meta description niet in opencart zelf zit maar dat je dat apart moet toevoegen in je header ofzo want ik wil uiteraard wel bepalen welke links ik onder me site wil zien kortom kun je hier iets meer over vertellen?

Gr

New member

Post by victorj » Thu Dec 20, 2012 4:08 am

Punt 1 is dat wat je ook doet den googele bepaald welke links er komen.

meta tags en meta descriptions doen niet zo heel veel meer, deze tijd is geweest.
Het belang van de getoonde pagina's wordt bepaald door:
de kwaliteit van de pagina titel.
De kwaliteit van de content van die pagina.

de enigste invloed die je hebt is via webmasters tools je website laten verifieren, zodat is bewezen dat het jouw website is.
Niet gewenste links kun je aanmelden voor verwijdering, deze verdwijnen en worden opgevuld met andere, hopenlijk meer belangrijke.

Maar zoals gezegd, den googele bepaald en de webmaster hoopt dat den Googele hem gunstig gezind is.
(en natuurlijk werken we iedere dag hard om onze content te verbetren, aan te passen, te voorzien van betere zoekwoorden dit alles in een poging het den googele naar de zin te maken)

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com

Expert Member

Location - Alkmaar Holland