Hallo iedereen,
Ik gebruik bovenstaande module eigenlijk als "schermvulling" op onze homepagina, hij staat bij mij in de rechterkolom. Nu kan je in de instellingen het aantal produkten weergeven die erin moeten staan, bij mij staat ie momenteel op 2 omdat anders die kolom te lang wordt en zodoende de hele layout verpest. Ik vroeg me af of iemand een idee heeft of er iets bestaat om die module zo ver te krijgen dat ie bij iedere pagina refresh andere produkten toont. Bij mij staan er dus momenteel 2 in maar ik heb veel meer produkten in de aanbieding en het zou leuk zijn als de mensen telkens andere produkten zien verschijnen.
onze webshop staat op www.wbastyle.nl
Alvast bedankt
Filip
Ik gebruik bovenstaande module eigenlijk als "schermvulling" op onze homepagina, hij staat bij mij in de rechterkolom. Nu kan je in de instellingen het aantal produkten weergeven die erin moeten staan, bij mij staat ie momenteel op 2 omdat anders die kolom te lang wordt en zodoende de hele layout verpest. Ik vroeg me af of iemand een idee heeft of er iets bestaat om die module zo ver te krijgen dat ie bij iedere pagina refresh andere produkten toont. Bij mij staan er dus momenteel 2 in maar ik heb veel meer produkten in de aanbieding en het zou leuk zijn als de mensen telkens andere produkten zien verschijnen.
onze webshop staat op www.wbastyle.nl
Alvast bedankt
Filip
pprmkr wrote:Je hebt de module featured ( Aanbevolen ) aangepast en wil graag 5 aanbiedingen in willekeurige volgorde laten zien?
In de eerste plaats gebruik je daarvoor de module special ( Aanbiedingen )
Bewerk dan:
- catalog/controller/module/special.php
Op regel 17 direct na:Voeg toe:Code: Select all
$data = array(
- catalog/model/catalog/product.phpCode: Select all
'sort' => 'RAND()',
Op regel 221 direct na:Voeg toe:Code: Select all
$sort_data = array(
Vanaf dan haalt de Aanbiedingen module het aantal, ingesteld in Extensies - Modules - Aanbiedingen, in willekeurige volgorde.Code: Select all
'RAND()',
De Aanbevolen module laat die producten zien die je zelf hebt gekozen in Extensies - Modules - Aanbevolen
Hey,
Ik heb de files aangepast zoals jij hierboven aangaf, en nu geeft ie inderdaad 2 andere produkten aan ivm oorspronkelijk alleen bij refresh blijft hij diezelfde produkten aangeven. Moet ik nog ergens anders een aanpassing doen zoals de topicmelder heeft gedaan? Ik gebruik de aanbevolen pagina niet. Of is het beter dat ik de fileaanpassing doe van featured.php en dan de aanbevolen module gebruik ipv de aanbiedingsmodule? Graag je hulp
alvast bedankt.
Filip
Heb je nu in catalog/controller/module/special.php:
Ik denk dat je 'sort' => 'pd.name', hebt laten staan?
Het is niet expliciet vermeld, sorry daarvoor.
Het moet zijn:
Op regel 18 verander:
in:
Code: Select all
$data = array(
'sort' => 'RAND()',
'order' => 'ASC',
'start' => 0,
'limit' => $setting['limit']
);
Het is niet expliciet vermeld, sorry daarvoor.
Het moet zijn:
Op regel 18 verander:
'sort' => 'pd.name',
'sort' => 'RAND()',
hoi,
nee in die file had ik dit aangepast echter in de tweede file had ik het laten staan. Moet ik deze ook weglaten dan?
bedankt.
nee in die file had ik dit aangepast echter in de tweede file had ik het laten staan. Moet ik deze ook weglaten dan?
bedankt.
Bijgaand beide bestanden.
Maak een backup van de huidige en kopieer deze naar de server ...
Maak een backup van de huidige en kopieer deze naar de server ...
Attachments