Kom op zeg en gebruik de zoekfunctie eens!
Je bent niet de eerste met deze foute configuratie en er zijn zat topics op het NL forum waarin de oplossing geboden wordt cq. naar de oplossing verwezen wordt door mij.
Ik ben geen plaat die blijft hangen en elke keer de oplossing voorkauw omdat een ander te lui is om te zoeken......
Je bent niet de eerste met deze foute configuratie en er zijn zat topics op het NL forum waarin de oplossing geboden wordt cq. naar de oplossing verwezen wordt door mij.
Ik ben geen plaat die blijft hangen en elke keer de oplossing voorkauw omdat een ander te lui is om te zoeken......
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
wel een apparte reactie , zal hier mischien wel normaal zijn ,
maar beetje kortaf zou ik zo zeggen....
maar als de zoekfunctie nou eens zou werken dan was het mischien makkelijker om te doen
Sorry but you cannot use search at this time. Please try again in a few minutes.
maar als de zoekfunctie nou eens zou werken dan was het mischien makkelijker om te doen
Sorry but you cannot use search at this time. Please try again in a few minutes.
Zoeken op: BTW configuratie, hoe moeilijk kan het zijn?sjaakmans wrote:wel een apparte reactie , zal hier mischien wel normaal zijn ,
Norman in 't Veldt
Tja, er zijn meerdere factoren die dit kunnen veroorzaken.
oa. een custom theme.
Maar ik weet voor 100% zeker dat het gewoon in je configuratie zit.
oa. een custom theme.
Maar ik weet voor 100% zeker dat het gewoon in je configuratie zit.
Norman in 't Veldt
ik zit op default theme ,
en heb alle instellingen zo staan zoals in je handleiding,
ook heb ik een klantengroep aangemaakt genaamd default , maar het blijft er steeds hetzelfde in staan, .
zou je mischien eens voor me kunnen/willen kijken in mijn admin gedeelte , mis dat jij het wel zo ziet wat ik fout heb gedaan
en heb alle instellingen zo staan zoals in je handleiding,
ook heb ik een klantengroep aangemaakt genaamd default , maar het blijft er steeds hetzelfde in staan, .
zou je mischien eens voor me kunnen/willen kijken in mijn admin gedeelte , mis dat jij het wel zo ziet wat ik fout heb gedaan