Post by iphilips » Thu Oct 04, 2012 5:38 pm

Ik heb de nederlandse taalmodule voor OC 1.5.1.3. geinstalleerd (juiste versie in de juiste directories) en alles lijkt goed te gaan. in de shop verschijnt het NL-icoontje in beeld, naast het UK-icoontje, maar zodra ik op het NL vlaggetje klik krijg ik onderstaande foutmelding en doet de hele shop het niet meer. Het enige dat ik kan doen om de engelse shop weer te laten werken is de NL-module er helemaal af te halen.

"Notice: Error: Could not load language dutch! in /home/c/6/6/5673/5673/public_html/shop/system/library/language.php on line 26"

wat kan ik doen om de NL-module te laten werken?

alvast bedankt,
ilse

Newbie

Post by pprmkr » Thu Oct 04, 2012 6:42 pm

Heb je ook voor alle extra extensies de Nederlandse taal geïnstalleerd?
Heb je voor alle reeds bestaande inhoud ook voor de Nederlandse taal de inhoud toegevoegd?
Heb je alle velden goed ingevuld zoals beschreven in het leesmij.txt bestand?

Active Member

Location - Netherlands

Post by iphilips » Thu Oct 04, 2012 9:45 pm

Bedankt voor je snelle antwoord pprmkr.

Wat bedoel je precies met "heb je voor alle extra extensies de NL taal geïnstalleerd?
Alle velden hadden een NL inhoud.
Alle velden uit het leesmij.txt bestand had ik goed ingevuld.

Newbie

Post by pprmkr » Thu Oct 04, 2012 9:59 pm

Ik heb geprobeerd de fout te reproduceren.

Code: Select all

Notice: Error: Could not load language dutch! in D:\server\xampp\htdocs\OC1513\system\library\language.php on line 26
Deze fout komt alleen als het bestand catalog/language/dutch/dutch.php niet bestaat!

Indien voor bijvoorbeeld de module extrainfo het taalbestand zou ontbreken, krijg je de fout:

Code: Select all

Notice: Error: Could not load language module/extrainfo! in D:\server\xampp\htdocs\OC1513\system\library\language.php on line 26
Kijk dus nogmaals of de bestanden wel zijn gekopieerd naar de juiste mappen zoals je zelf zegt te hebben gedaan en of bij de ingevulde gegevens bij het toevoegen van de taal de gegevens kloppen!

Active Member

Location - Netherlands

Post by iphilips » Thu Oct 04, 2012 10:27 pm

OK, bedankt. ik ga alles eens goed nakijken, opnieuw copieren en ga ermee aan de slag. ik hoop een dezer dagen een positief berichtje bij je achter te laten ;)

Newbie