Beste allen,
Ik gebruik de product import/export extensie al een tijdje naar behoren maar heb ineens problemen.
De module is niet meer bereikbaar (ik krijg geen overzicht) en ik krijg uiteindelijk een timeout error 500. ik heb de php.ini al omgezet naar 512mb, maar niks helpt.
Tevens heb ik voor de check, de andere import export module geïnstalleerd, en die werkt ook niet, ik krijg geen export; hier ook een time out.
De productmanager is wel te bereiken en die werkt goed, maar daar kan ik geen bulk uploaden.
Heeft iemand misschien tips waar te kijken of kan iemand me een eindje op weg helpen?
hartelijk dank;
ik draai 1.5.1.3
Ik gebruik de product import/export extensie al een tijdje naar behoren maar heb ineens problemen.
De module is niet meer bereikbaar (ik krijg geen overzicht) en ik krijg uiteindelijk een timeout error 500. ik heb de php.ini al omgezet naar 512mb, maar niks helpt.
Tevens heb ik voor de check, de andere import export module geïnstalleerd, en die werkt ook niet, ik krijg geen export; hier ook een time out.
De productmanager is wel te bereiken en die werkt goed, maar daar kan ik geen bulk uploaden.
Heeft iemand misschien tips waar te kijken of kan iemand me een eindje op weg helpen?
hartelijk dank;
ik draai 1.5.1.3
magic_quotes_gpc = Off;
register_globals = Off;
default_charset = UTF-8;
memory_limit = 512M;
max_execution_time = 18000;
upload_max_filesize = 999M;
safe_mode = Off;
mysql.connect_timeout = 20;
session.use_cookies = On;
session.use_trans_sid = Off;
session.gc_maxlifetime = 12000000;
allow_url_fopen = on;
register_globals = Off;
default_charset = UTF-8;
memory_limit = 512M;
max_execution_time = 18000;
upload_max_filesize = 999M;
safe_mode = Off;
mysql.connect_timeout = 20;
session.use_cookies = On;
session.use_trans_sid = Off;
session.gc_maxlifetime = 12000000;
allow_url_fopen = on;
controleer eens of er nog genoeg schijfruimte is op je hosting.
probeer eens via ftp alle foto,s in de cache te verwijderen en direct daarna een import te doen, lukt het dan wel dan heb je een ruimte probleem
probeer eens via ftp alle foto,s in de cache te verwijderen en direct daarna een import te doen, lukt het dan wel dan heb je een ruimte probleem
Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com