Beste lezer,
Is het mogelijk om een categorie aan te maken en om vervolgens zelf de volgorde en het product te kunnen bepalen zoals bij Aanbevolen module? Want ik wil graag een Nieuwe producten categorie maken, maar ik heb gesorteerd op Model Z-A. Dit werkt voor elke productsoort apart goed, maar dus niet alles in 1, omdat ik met letters heb gewerkt en daarachter cijfers, dus bijvoorbeeld: Z001 en B001 en A001, maar dan komen de producten dus ten eerste op letter te staan en dan pas op nieuw naar oud.. Dus dan heb je Z002-Z001, B002-B001 staan ipv. Z002-B002-Z001-B001 etc.
Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel en dat iemand me kan helpen!
Alvast bedankt!
Mvg,
Jarno
alle producten die je in die category wilt laten zien kun je bij product onder tabje gegevens onder aan de pagina de sorteervolgorde bepalen door het ingeven van een getal
Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com
Dat klopt, maar dan veranderen ze ook in de andere categorieen. En dat is niet de bedoeling. Of ik moet heel goed alles invoeren. In ieder geval bedankt voor het meedenken, het is een optie. Maar misschien kan het iets makkelijker?
Met vriendelijke groeten,
Jarno
Met vriendelijke groeten,
Jarno