Post by stapvan » Fri Apr 20, 2012 6:46 am

Mij lijkt dit wel wat. Een extentsie die ervoor zorgt dat er pas een factuur wordt aangemaakt als er een bepaalde status aan wordt gegeven.

Het komt nog wel eens voor dat er dubbele orders worden geplaatst wat heel veel onnodige extra administratie oplevert (officeel moet je dit met een creditfactuur afhandelen).

Wie heeft er ervaring met deze (of soortgelijke modules)?
http://www.opencart.com/index.php?route ... ESC&page=2

Alvast bedankt voor de reactie!

New member

Post by i2Paq » Fri Apr 20, 2012 1:17 pm

Ik zie hier het nut niet van in, welke versie OC heb jij?

De huidige manier (handmatig genereren) voorkomt juist te vroeg aangemaakte factuurnummers.

Dubbele orders geven in de huidige versie geen probleem omdat er nog geen factuurnummer aan hangt.

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums

_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________

Our FREE search: Find your answer FAST!.

[How to] BTW + Verzend + betaal setup.

Global Moderator

Location - Winkel - The Netherlands

Post by stapvan » Sun Apr 22, 2012 7:29 am

Bedankt voor je reactie. Ik begreep de module verkeerd. En zoek precies het tegenoverstegestelde dan wat deze module doet. Zodat ik pas een nummer kan generen zodra ik het wil verwerken/uitprinten.

Omdat je vroeg welke versie ik gebruik hem ik de nieuwste versie gedownload en gekeken of het daarbij anders gaat en dat is dus het geval en ook waar naar ik zoek. Ik maak gebruik van versie 1.5.1 en moet dus updaten wil ik niet meer onnodig veel factuurnummers generen..

Dat wordt nog spannend, updaten! :clown:

New member

Post by stapvan » Wed Apr 25, 2012 7:15 am

Geupdate, nu heb ik wat ik wilde met de factuurnummers! bedankt voor de reactie zodat ik wist dat dit mogelijk was.

New member