Post by jinxz » Sat Feb 11, 2012 6:57 am

Hey guys en girls.

M'n eerste post moet helaas een support vraagje zijn ;)

Ik ben bezig m'n shop op te zetten en kom een error tegen op de frontpage zodra ik de shop in het Nederlands zet. In het engels is er geen probleem. Op andere pagina's buiten de frontpage is er ook geen probleem.
Hier de error die ik krijg:

Code: Select all

Notice: Undefined index: 2 in /var/www/vhosts/freakshirt.nl/httpdocs/catalog/controller/module/welcome.php on line 8
Regel 8 omvat:

Code: Select all

$this->data['message'] = html_entity_decode($setting['description'][$this->config->get('config_language_id')], ENT_QUOTES, 'UTF-8');
Iemand een idee wat ik moet doen om dit te fixen?

M'n versie is 1.5.1.3
M'n theme is Teez

website

Newbie

Post by i2Paq » Sat Feb 11, 2012 12:07 pm

Het probleem is je theme.

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums

_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________

Our FREE search: Find your answer FAST!.

[How to] BTW + Verzend + betaal setup.

Global Moderator

Location - Winkel - The Netherlands

Post by spikecity » Sun Mar 25, 2012 6:55 am

i2Paq wrote:Het probleem is je theme.
Kan je dat eens uitleggen?
Wellicht lost dat ook mijn probleem op met een nederlandstalige 1.5.1.3 OC versie.
Ik heb wat teksten van de betaalmodule Cash on PickUp gewijzigd en de taal bestanden (cop.php) weer geupload, maar zowel in Admin/Extensies/Betalingmethoden als ook live op de site blijven eigenwijs de originele teksten staan.
Gebruikte template is yoolight, alle tpl bestanden (cop.tpl) staan ook in deze template onder payments, maar ik krijg het niet voor elkaar om teksten van extensies/modules online veranderd te krijgen, terwijl ze in de taal.php bestanden wel degelijk online staan?

Ondanks dat ik een redelijk ervaren PHP en Perl programmeur ben zit ik dus met de handen in het haar.

Opgelost...
Nadat de domein is overgedragen naar de nieuwe eigenaar hoort daar een nieuw FTP account bij, echter het oude account bleef ook werken. Resultaat is dat ik alle modificatie aan het uploaden was naar een FTP account wat niet meer gekoppeld was aan het domein. Inmiddels snort 1.5.2.1 als een malle op de site.

hetbestevoormijnhond.nl

Newbie

Location - Lansingerland