Heb gezocht op dit forum maar niet gevonden.
Rechten in de map /image/cache/data en image/data staan op 777
Na het verwijderen van een afbeelding via de image manager blijven de afbeeldingen in de cache/data map staan.
Op den duur loopt de cache/data map natuurlijk vol en het is niet te doen om handmatig de goede files er uit te zoeken en te verwijderen.
1.5.1.2
Verder valt het mij op dat een aantal files in de cache map ook nog eens groter zijn dan het origineel??
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Rechten in de map /image/cache/data en image/data staan op 777
Na het verwijderen van een afbeelding via de image manager blijven de afbeeldingen in de cache/data map staan.
Op den duur loopt de cache/data map natuurlijk vol en het is niet te doen om handmatig de goede files er uit te zoeken en te verwijderen.
1.5.1.2
Verder valt het mij op dat een aantal files in de cache map ook nog eens groter zijn dan het origineel??
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Last edited by masterh on Thu Feb 16, 2012 10:08 pm, edited 1 time in total.
In principe wel, maar ik gok van niet.masterh wrote:Kun je deze in zijn geheel legen (incl mappen)?
Kan dit alleen via FTP?
Laat wel de map cache bestaan

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
Na het verwijderen van een submap met een afbeelding in cache/data, stond deze er later gewoon weer bij. Submap verwijderen kan dus ook.
Wellicht iets voor de toekomst om een 'clean cache' optie toe te voegen aan OpenCart.
Bedankt voor jullie reacties
Wellicht iets voor de toekomst om een 'clean cache' optie toe te voegen aan OpenCart.
Bedankt voor jullie reacties