ik ben nieuw hier, en omdat ik veel over opencart heb gelezen, en bijna alleen maar positive feedback vondt
heb ik maar besloten mijn webshop in opencart te gaan bouwen,
nu kom ik 2 problemen tegen,
1e probleem, ik heb een slideshow op de voorpagina staan, maar deze is niet helemaal in het midden,
met welke parameter in de slidehow.css kan ik die een beetje verschuiven naar rechts ?
2e probleem, ik heb de engelse taal op disebled staan, omdat ik tog doel op nederlandse klanten,
maar nu moet ik als ik een nieuw product toevoeg toch nog steeds ook de engelse velden invullen, hoe kan ik dat aanpassen
Mvgr. Sjaakmans
p.s. mijn webshop staat op www.deoutletgigant.nl
heb ik maar besloten mijn webshop in opencart te gaan bouwen,
nu kom ik 2 problemen tegen,
1e probleem, ik heb een slideshow op de voorpagina staan, maar deze is niet helemaal in het midden,
met welke parameter in de slidehow.css kan ik die een beetje verschuiven naar rechts ?
2e probleem, ik heb de engelse taal op disebled staan, omdat ik tog doel op nederlandse klanten,
maar nu moet ik als ik een nieuw product toevoeg toch nog steeds ook de engelse velden invullen, hoe kan ik dat aanpassen
Mvgr. Sjaakmans
p.s. mijn webshop staat op www.deoutletgigant.nl
Hoi bij het eerste probleem even naar:
catalog/view/theme/default/stylesheet en dan file slideshow.css gaan en dan voor alle tekst even <center> neerzetten zou moeten werken.
Voor het 2de geval zou ik de engels taal gewoon verwijderen
Hoop dat je hier wat aan hebt
catalog/view/theme/default/stylesheet en dan file slideshow.css gaan en dan voor alle tekst even <center> neerzetten zou moeten werken.
Voor het 2de geval zou ik de engels taal gewoon verwijderen
Hoop dat je hier wat aan hebt
catalog/view/theme/default/stylesheet en dan file slideshow.csssjaakmans wrote:op welke pagina ?