Post by HNDB Media » Wed Mar 17, 2010 9:12 pm

Hallo allemaal,

Ik ben voor een klant met spoed op zoek naar drie modules/extensies voor OpenCart. Het gaat hierbij om de volgende zaken:

-Een module/koppeling met ParcelWare van TNT
-Een gastenboek op een losse pagina waarbij de klant bepaald op een bericht al dan niet geplaatst mag worden
-Een betaalmodule/API voor Ogone

Uiteraard stellen wij voor degene die ons kan helpen een vergoeding beschikbaar. Voor meer informatie kun je contact opnemen via info@hndbmedia.nl.

Newbie

Post by i2Paq » Wed Mar 17, 2010 9:17 pm

Ik heb zeker interesse in een Parcelware module.

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums

_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________

Our FREE search: Find your answer FAST!.

[How to] BTW + Verzend + betaal setup.

Global Moderator

Location - Winkel - The Netherlands

Post by yveveke » Wed Mar 17, 2010 9:41 pm

i2Paq wrote:Ik heb zeker interesse in een Parcelware module.
En ik voor Ogone :)

Newbie

Location - Belgium

Post by 24-7-open » Thu Mar 18, 2010 1:49 am

Wat heet spoed en budget? Op korte termijn is Magento een betere optie als je dit moet realiseren.

Groet,

24-7-open

New member

Post by i2Paq » Thu Mar 18, 2010 2:01 am

24-7-open wrote:Wat heet spoed en budget? Op korte termijn is Magento een betere optie als je dit moet realiseren.

Groet,

24-7-open
En waarom is dat dan?

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums

_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________

Our FREE search: Find your answer FAST!.

[How to] BTW + Verzend + betaal setup.

Global Moderator

Location - Winkel - The Netherlands

Post by HNDB Media » Thu Mar 18, 2010 3:21 am

Spoed is in feite voor het einde van de maand. Over de vergoeding kun je contact met ons opnemen via het bovenstaande email adres.

Magento is geen optie. Backend is te ingewikkeld voor de gemiddelde klant, het pakket is te zwaar en word al heel gauw traag bij een uitgebreid aanbod van artikelen.

Newbie

Post by 24-7-open » Thu Mar 18, 2010 3:26 am

En waarom is dat dan?
Puur met het oog op beschikbare tijd en modules. Maar het is dus geen optie.

Voortrekkers voor meer OC functionaliteit en modules zijn natuurlijk altijd welkom, maar dit tijdspad lijkt me inclusief testen niet reëel.

Groet,

24-7-open

New member

Post by Gerrit » Thu Mar 18, 2010 3:36 am

i2Paq wrote:Ik heb zeker interesse in een Parcelware module.
Van de week nog contact gehad met TNT hierover.
Omdat er een webversie bestaat van Parcelware zou je deze aan je webwinkel kunnen koppelen.
Dat is teminste de gedachte van TNT hierachter.

For modelcars cars see my OC 3.0.2.0 shop: http://www.gbcars.nl/
For Wooden Toys see my 2.3.0.2 shop: https://www.dehoutentreinenwinkel.nl/

Active Member

Post by ocram » Mon Apr 12, 2010 9:45 pm

Ik heb inmiddels een gastenboek met moderate-functie en een koppeling voor TNT Parcelware geschreven. De bestaande Parcelware koppeling exporteert de adresgegevens van geselecteerde orders naar een .csv bestand dat in de webversie van Parcelware geïmporteerd kan worden.
Als iemand nog geïnteresseerd is in een van de modules kun je altijd even pm-en of mailen, voor v1.4.2 is hij iig kant en klaar, andere versies nog niet getest.

Newbie

Location - The Netherlands

Post by Gerrit » Tue Apr 13, 2010 4:23 pm

ocram wrote:Ik heb inmiddels een gastenboek met moderate-functie en een koppeling voor TNT Parcelware geschreven. De bestaande Parcelware koppeling exporteert de adresgegevens van geselecteerde orders naar een .csv bestand dat in de webversie van Parcelware geïmporteerd kan worden.
Als iemand nog geïnteresseerd is in een van de modules kun je altijd even pm-en of mailen, voor v1.4.2 is hij iig kant en klaar, andere versies nog niet getest.
Ben zeer geinterreseerd in de koppeling met Parcelware en wil deze graag uitproberen.

Active Member

Post by Lightning » Wed Apr 14, 2010 7:44 pm

HNDB Media wrote:-Een betaalmodule/API voor Ogone
Voor Ogone is niet zo heel veel vereist.

Je hebt 2 mogelijkheden:
- Je doet het op je eigen site, dan heb je wel een SSL Certificaat nodig, maar dan kan je geen Bancontact gebruiken (voor BE), wat niet kan in NL weet ik niet.
- Je stuurt de klant door naar Ogone (heb je geen SSL Certificaat nodig en kan je alle betaalopties voorzien).

Ik heb een betaalmodule in asp.net voor Ogone gemaakt voor een aantal klanten, maar in php kan ik je niet helpen.

Dit is wat je moet doen:
1) Testaccount aanmaken bij ogone en die instellen
2) je laat de klant klikken op een knop "betalen bij ogone" en daarmee stuur je enkele parameters mee (ordernr, bedrag, naam klant, en jou ogone idenitificatie code, betaalwijze)
3) Ogone roept een url aan om het bedrag te controleren aan de hand van het ordernr (of je moet een hashcode meesturen, uitleg in ogone manual)
4) Als punt 2 gelijk is aan het meegestuurde bedrag krijgt de klant het scherm waar hij/zij naam, kaartnr, vervaldag en cvc code invult.
5) Afhankelijk van bank tot bank krijgt de klant het scherm van zijn/haar bank waar met een digipass een code moet ingegeven worden.
6) Ogone post het antwoord naar een url (betaald bedrag, accetatiecode of errorcode, 4 cijfers van kredietkaart), die gegevens kan je dan wegschrijven in je database bij het order en dan komt de klant op een pagina van jou website met "betaling ok" of "betaling geweigerd".

New member

Location - BE

Post by yveveke » Mon Apr 26, 2010 4:28 pm

@Lightning

Uiterst interessant. Zou ik die ASP code mogen inkijken? Mijn klant wilt kost wat kost met Ogone werken, dus moet ik zo'n module maken.
Ik heb de Drupal code van Ogone al bekeken, maar met de ASP code zou ik misschien nog een stap verder geraken.

Newbie

Location - Belgium

Post by stapvan » Sat Jan 21, 2012 8:13 am

Is er op dit moment al een module voor parcelware beschikbaar?

New member

Post by Gerrit » Tue Jan 31, 2012 2:48 am

stapvan wrote:Is er op dit moment al een module voor parcelware beschikbaar?
In de extensie lijst of bij Janssen en Cox

Active Member