Goedemiddag,
Ik heb een OpenCart based website. Ik heb al diverse dingen toegevoegd aan de site (vqmods)
Ik heb heel erg gezocht maar ik kon niet de bezorgwijze vinden die ik moet hebben.
Als je bij de bezorgwijze bent (delivery method) dan moet je, je stad kunnen kiezen. Voor elke stad geldt een andere bezorgprijs. Bijvoorbeeld dat je 2 opties hebt zelf ophalen (dit heb ik al) en bezorgen. Wanneer je dan voor bezorgen kiest dat je misschien een drop-down menu krijgt? En dat ik ergens in het xml bestand of in het admin panel de prijzen en plaatsnamen kan wijzigen/toevoegen/verwijderen.
Bestaat al zoiets? Zo niet is het misschien mogelijk dat iemand dit voor mij zou kunnen maken? (Ik weet niet of het veel werk is om zoiets te maken, maar ik ben wel bereid als het moet om ervoor te betalen)
Mvg,
P.S. Ik heb OpenCart 1.5.1.3.1 en vqmod 2.1.5
Ik ben op dit moment bezig met een verzendmethode Bezorgservice.
Deze laat de afstand van winkel tot bezorgadres uitrekenen door de Google Maps API.
In een formaat als afstand:kosten,afstand:kosten kun je een straal rondom bepalen met de bijbehorende prijs van bezorgen.
- Als de berekende afstand groter is dan de ingestelde grootste afstand, is de methode niet actief.
- Als er geen afstand berekend kan worden, niet actief.
- Als het subtotaal kleiner is dan de ingestelde waarde, niet actief.
Probeer het uit op mijn demo.
Inloggen in admin met admin, admin
Ga naar Extensions - Shipping - Deliveryservice
Deze laat de afstand van winkel tot bezorgadres uitrekenen door de Google Maps API.
In een formaat als afstand:kosten,afstand:kosten kun je een straal rondom bepalen met de bijbehorende prijs van bezorgen.
- Als de berekende afstand groter is dan de ingestelde grootste afstand, is de methode niet actief.
- Als er geen afstand berekend kan worden, niet actief.
- Als het subtotaal kleiner is dan de ingestelde waarde, niet actief.
Probeer het uit op mijn demo.
Inloggen in admin met admin, admin
Ga naar Extensions - Shipping - Deliveryservice