Post by Mootje » Thu Jan 05, 2012 2:29 am

Hallo allemaal, ik heb nu BIJNA alles werkend, -taalmodule, geozones, postnl module, en meer van dat. En loop nu alleen nog aan tegen de finishing touches, waarvoor ik jullie hulp hard nodig heb. Versie 1.5.0.

Template
Ik heb een te gekke template voor mijn website gevonden, waarin je vanalles kan aanpassen qua kleuren en ook in de footers qua tekst, zonder in de html te hoeven. Ik had de template geinstalleerd op mijn website (ik moest de mappen zowel in de admin als in de catalogue stoppen) maar het werkte volgens mij niet helemaal. Wanneer ik de template in de admin aan gooide zette hij de hele pagina te ver naar links. Ligt dat dan aan bijvoorbeeld mijn logo, dat die te lang is? Heb hem er toen na een herinstallatie van open cart -was nodig om andere redenen- nog niet op gezet. Het is een thema, dat eigenlijk voor 1.5.1. is kan dat de reden zijn?
Hij is ECHT heel gaaf, dus wil hem er graag op hebben, maar is mijn eerste open source site, dus wil niet gaan lopen kloten.

Conversie
Hier heb ik echt iemand voor nodig, die dit in de juiste file kan zetten voor me. Ik heb mijn site al eens gesloopt in FileZilla, dus kan iemand voor mij de juiste code genereren en hem op de juiste plek neerzetten? -mail me voor de site-

Kortingscode
Systeem geeft aan dat de bon niet meer geldig is. (terwijl de datum wel klopt)

Cadeaubon
Systeem geeft aan dat de bon niet meer geldig is.

Affiliates
Hoe maak je hier gebruik van? Moet je je niet aanmelden bij een affiliate bureau?

Spaarpunten
Hoe bepaal je de waarde van een spaarpunt? Waar sparen mensen voor? Voor een product of voor korting?

Paypal
Hoe zet je dat erin? Simpel bedoel ik dan. Ik heb de standaard module die in de site zit geinstalleerd, maar las ergens dat je nog wat handelingen moet doen om het goed te laten werken. (kan het niet meer vinden op het forum welke dat zijn)

Nog maar 1 op voorraad, maar toch 2 besteld
Ik had laatst een bestelling, waarvan nog 1 artikel op voorraad was, de klant kon er toch 2 bestellen, waardoor ik een alternatief moest leveren. Kan ik ergens een aanpassing maken, zodat dat niet weer gebeurd?

Raster in plaats van lijst
Mocht het me nou niet lukken die te leuke template op de site te zetten, dan wil ik graag in mijn huidige website als standaard dat producten in het rooster worden gedisplayd, i.p.v. in de lijst. Waar zit dat?

Alvast bedankt!

Mootje

Newbie