Hallo
Ik ben vrij nieuw bij het gebruik van OC maar heb wel ervaring met o.a. Wordpress en Joomla.
Helaas ben ik op een heel vervelend probleem gestuit. Ik heb de officiele taal Nederlands geinstalleerd maar als ik hem instel als default taal om te gebruiken in de front-end dan gebeurt er niets. De engelse taal blijft ongewijzigd... De back-end veranderd wel in het Nederlands
Ik run OC 1.5.1 op een locale server via een normale (ongewijzigde) xampp host
Kan iemand mij alsjeblieft verder helpen?
Het taalpakket heb ik volgens de bijgeleverde readme geinstalleerd.
M.v.g.
Dragongamer
Niemand heeft dit probleem en als je de juiste versies van beiden hebt lijkt het mij eerder een caching probleem.
Dus OpenCart 1.5.1 en welk versie taalpakket (en waar vandaan)?
Dus OpenCart 1.5.1 en welk versie taalpakket (en waar vandaan)?
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
Hi ik zal me eerst even voorstellen ik ben Oyter en ben sinds kort bezig met Opencart. Bevalt erg goed alleen heb wat kleine probleempjes.
Ik heb hetzelfde probleem. Versie v1.5.1.2 van Opencart en v1.5.1.1 van de taal. Ik heb beide van de officiele site afgehaald. Iemand enig idee hoe dit te verhelpen is? Alvast bedankt!
EDIT: Ik heb het opgelost. Misschien is het ook de oplossing voor anderen. Voordat je Engels op inactief zet, zet eerst de frontend taal op Nederlands. Vervolgens kun je de Engelse taal inactief maken, et voila.
Ik heb hetzelfde probleem. Versie v1.5.1.2 van Opencart en v1.5.1.1 van de taal. Ik heb beide van de officiele site afgehaald. Iemand enig idee hoe dit te verhelpen is? Alvast bedankt!
EDIT: Ik heb het opgelost. Misschien is het ook de oplossing voor anderen. Voordat je Engels op inactief zet, zet eerst de frontend taal op Nederlands. Vervolgens kun je de Engelse taal inactief maken, et voila.