Weet iemand wat de gebruiksaanwijzing is om met gekregen rewardspoints te kunnen betalen?
Ik zie er voorbijkomen, iemand lukt het niet en ik denk, das toch gewoon via de betaalwizard, niet dus.
Iemand van jullie die dat simpel kan uitleggen?
Ben dr zelf al achter....het is simpel, iemand die punten heeft staan kan ze gebruiken in de betaalwizard, eerst een produkt in de winkelwagen, dan zie je vanzelf al staan hoeveel punten je hebt en hoeveel ervan je zou willen gebruiken.
Het is een kwestie van de wizard doorlopen en het wijst zich vanzelf. Wel belangrijk is dat je een produkt ermee moet betalen die ook betaalpunten aan zich verbonden heeft bij het ingeven van de producten in OpenCart! Ik testte bijvoorbeeld met T Shirts, maar die hadden dus geen punten....ja, dan zie je het ook niet in de Wizard!

Het is een kwestie van de wizard doorlopen en het wijst zich vanzelf. Wel belangrijk is dat je een produkt ermee moet betalen die ook betaalpunten aan zich verbonden heeft bij het ingeven van de producten in OpenCart! Ik testte bijvoorbeeld met T Shirts, maar die hadden dus geen punten....ja, dan zie je het ook niet in de Wizard!

als totale waarde de waarde van het product, dus kost iets 50 euro geef je het 50 punten....als waarde per product dan geef je bijvoorbeeld 10, dat betekent volgens mij dan gewoon 10% moet je een beetje mee vogelen. Dan kun je bijvoorbeeld wat testen door het aanmaken van een fake product, en die geef je punten mee, dan ga je bestellen....punten handmatig toekennen en dan bij het 5e product opnieuw bestellen en breng je punten in ter betaling, dan zie je wel wat het doet!