Hallo OC-ers!
Ben van plan om over te gaan stappen op OpenCart na een aantal weken stoeien met ZenCart. Wat ik bij dat systeem mis is een duidelijke structuur, een goede support en visueel ziet het er een stuk minder gelikt uit.
Nu zit ik in dubio over welke versie ik ga opbouwen omdat 1.5.0 er aan zit te komen. Er is veel onduidelijkheid (iig bij mij) over of de extensies en template-mods over te zetten zijn van 1.4.x naar 1.5.x. Wie kan mij hier uitsluitsel over geven? Daarnaast vroeg ik me af of er een indicatie is over wanneer 1.5.0 stabiel te downloaden is en hoelang het daarna ongeveer gaat duren voordat de belangrijkste extensies geupdate worden. Wie weet er meer en kan mij overtuigen om óf 1.4.9 te installeren of nog even te wachten op 1.5.0?
1.4.9.4 of 1.5.0, lood om oud ijzer.
Je zult, als je gaat voor 1.4.9.4 wel het eea. moeten doen om te migreren naar 1.5.x.
Bedenk dat 1.5.0 nog wel even tijd nodig heeft om stabiel te worden en extensies te krijgen, zeker nog 2 a 3 maanden.
Je zult, als je gaat voor 1.4.9.4 wel het eea. moeten doen om te migreren naar 1.5.x.
Bedenk dat 1.5.0 nog wel even tijd nodig heeft om stabiel te worden en extensies te krijgen, zeker nog 2 a 3 maanden.
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
Thanks voor de reply! 
Waar ik bang voor ben is dat als ik nu een template koop of zelf bouw, dat 'ie straks bij 1.5.0 weer volledig omgebouwd moet worden. Daarnaast worden alle extensies die ik wil inbouwen nutteloos als ik update?! Ergo: Hoe moeilijk en ingrijpend is die migratie?

Waar ik bang voor ben is dat als ik nu een template koop of zelf bouw, dat 'ie straks bij 1.5.0 weer volledig omgebouwd moet worden. Daarnaast worden alle extensies die ik wil inbouwen nutteloos als ik update?! Ergo: Hoe moeilijk en ingrijpend is die migratie?
versie 150 RC staat nog in de steigers, versie 149.4 is wel stabiel te noemen. Volgens mij kan je heel goed een shop op 1494 baseren en die ook zo laten. Updaten naar tzt 150 is zeker geen must, als alles onder 1494 lekker draait, dan lekker zo laten. Never change a winning team ;-)