ik zoek al een tijdje een goede vervanging voor de image manager.
Het is mij gelukt om 6000 producten via een script in te lezen in de database met de daarbij behorende afbeeldingen
door deze via FTP te uploaden. Nu wil de gebruiker regelmatig afbeeldingen verwijderen of toevoegen maar dat is via de image manager erg lastig.
Ik heb al veel posts gelezen over dit "probleem", maar nog geen oplossing gevonden.
Heeft iemand van jullie een goede oplossing?
Het zou fijn zijn als je gewoon kunt bladeren op je pc en dan een bestand kunt oploaden wat meteen geselecteerd wordt bij het product.
Ik gebruik versie 1.4.9.3
Het is mij gelukt om 6000 producten via een script in te lezen in de database met de daarbij behorende afbeeldingen
door deze via FTP te uploaden. Nu wil de gebruiker regelmatig afbeeldingen verwijderen of toevoegen maar dat is via de image manager erg lastig.
Ik heb al veel posts gelezen over dit "probleem", maar nog geen oplossing gevonden.
Heeft iemand van jullie een goede oplossing?
Het zou fijn zijn als je gewoon kunt bladeren op je pc en dan een bestand kunt oploaden wat meteen geselecteerd wordt bij het product.
Ik gebruik versie 1.4.9.3
Leg mij eens uit wat "lastig" is?
Verder is er, bij mijn weten, geen andere werkbare oplossing.
Verder is er, bij mijn weten, geen andere werkbare oplossing.
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
Bedankt voor je reactie.
Het zoeken via de image manager tussen bijna 3000 afbeeldingen. Je kunt het niet sorten op meest recent toegevoegd.
Daarnaast werkt het ontzettend traag vanwege het opbouwen van de cache.
De gebruiker moet eerst het plaatje uploaden en dan weer gaan zoeken.
Wat bedoel je met een andere werkbare oplossing?
Het zoeken via de image manager tussen bijna 3000 afbeeldingen. Je kunt het niet sorten op meest recent toegevoegd.
Daarnaast werkt het ontzettend traag vanwege het opbouwen van de cache.
De gebruiker moet eerst het plaatje uploaden en dan weer gaan zoeken.
Wat bedoel je met een andere werkbare oplossing?
Ik bedoelde "geen", sorry.
Daarom moet jij je images uploaden in aparte mappen, sneller zoeken is het resultaat
Daarom moet jij je images uploaden in aparte mappen, sneller zoeken is het resultaat

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.