Ben toch een beetje eigenwijs geweest en heb de 1.4.7. module geïnstalleerd op een OC 1.4.8.b versie. Het lijkt goed te gaan totdat...
Helaas loop ik tegen een fout op waarvan ik niet weet waar ik het moet zoeken. Zit het nou bij de module of gaat er iets fout aan de kant van de Mollie server.
Als ik een test betaling doe, dan gaat alles goed. Banken ophalen, bedrag en referentie komt in beeld en ik kan de betaling goedkeuren of weigeren. Als ik het goedkeur dan krijg ik een balkje met het aftellen van 10 naar 0. Daarna krijg ik na 3 sec dit:
--------------------------------
Helaas trad er een fout op bij het afhandelen van uw iDEAL betaling.
Foutmelding: Betaling werd geweigerd door iDEAL (Mollie)
Probeert u het later opnieuw.
Als u denkt dat u wel betaald heeft, neem dan contact met ons op met uw order-gegevens.
Is dit een incompatibele fout of iets anders??? Is downgraden naar OpenCart 1.4.7. een optie? Wanneer komt de nieuwe Mollie module?
Alvast bedankt.
Helaas loop ik tegen een fout op waarvan ik niet weet waar ik het moet zoeken. Zit het nou bij de module of gaat er iets fout aan de kant van de Mollie server.
Als ik een test betaling doe, dan gaat alles goed. Banken ophalen, bedrag en referentie komt in beeld en ik kan de betaling goedkeuren of weigeren. Als ik het goedkeur dan krijg ik een balkje met het aftellen van 10 naar 0. Daarna krijg ik na 3 sec dit:
Helaas trad er een fout op bij het afhandelen van uw iDEAL betaling.
Foutmelding: Betaling werd geweigerd door iDEAL (Mollie)
Probeert u het later opnieuw.
Als u denkt dat u wel betaald heeft, neem dan contact met ons op met uw order-gegevens.
Is dit een incompatibele fout of iets anders??? Is downgraden naar OpenCart 1.4.7. een optie? Wanneer komt de nieuwe Mollie module?
Alvast bedankt.
Last edited by djrandyindo on Wed Jul 07, 2010 8:13 pm, edited 1 time in total.
Werkt nu welmedia1969 wrote:Hallo
ik wil ook graag gebruik maken van de ideal functie van mollie
maar de link in het vorige bericht werkt niet
kan iemand mij dat bestandje sturen
m.v.g

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
Dat 1 van de order_id` ,`transaction_id velden al bestaat.
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.