ik heb bij instellingen het volgende aangegeven:
Bevestig nieuwe klanten:
Sta het nieuwe klanten niet toe om in te loggen voor hun account is goed gekeurd.
Nu wanneer ik een klant inschrijf dan werkt het op zich prima alleen op de laatste pagina index.php?route=account/success wordt alleen maar de caption text Uw account is aangemaakt! getoond.
Geen mededeling dat de shop eigenaar het account eerst moet goedkeuren voordat er ingelogd kan worden en dat er een mail is verstuurd. Deze tekst uit het bestand catalog/language/dutch/account/success.php
Code: Select all
$_['text_approval'] = '<p>Bedankt voor uw registratie bij %s!</p><p>U krijg een email zodra uw account is geactiveerd door de winkeleigenaar.</p><p>Als u enige vragen heeft over de werking van deze online shop, neemt u dan <a href="%s%">contact</a> op met de winkeleigenaar.</p>';
Omdat ik de optie Toon foutmeldingen: aan heb staan krijg ik bovenin ook nog de melding:
Warning: sprintf() [function.sprintf]: Too few arguments in /home/yvalni4/domains/nu-online.net/public_html/shop/catalog/controller/account/success.php on line 33
De mail die verstuurd wordt door OC klopt wel: Uw account dient nog te worden goed gekeurd voor u in kunt loggen. Als het eenmaal is goed gekeurd kunt u met uw e-mailadres en wachtwoord inloggen op het volgende adres:
Iemand bekend met dit verschijnsel en misschien een oplossing?
Standaard OC 1.4.0. default theme..
Alex