Wat vinden jullie van het besteltotaal onderaan de checkout pagina? Ik vind het wat raar of ligt dit gewoon aan mij?
Ik denk dat de meeste mensen het onduidelijk vinden hoe het nu is.
In het bestellingtotaal van de checkout en in de bevestigings mail van de bestelling die naar de klant wordt verzonden
staat het totaal zo aangegeven:
Subtotaal: 49,59€
Vaste verzendkosten per bestelling: 4,13€
BTW 21%: 11,28€
Totaal: 65,00€
Ik had dit graag anders gehad, namelijk zo:
Subtotaal: 60,00€
Vaste verzenkosten per bestelling: 5,00€
Ik wil dus dat alle prijzen inclusief btw worden getoond en geen enkele zonder btw.
Dit vind ik duidelijker en bij een grote online winkel waar ik onlangs een bestelling heb gedaan is het ook zo.
Zou dit naar mijn smaak aangepast kunnen worden en zoja hoe?
Ik denk dat de meeste mensen het onduidelijk vinden hoe het nu is.
In het bestellingtotaal van de checkout en in de bevestigings mail van de bestelling die naar de klant wordt verzonden
staat het totaal zo aangegeven:
Subtotaal: 49,59€
Vaste verzendkosten per bestelling: 4,13€
BTW 21%: 11,28€
Ik had dit graag anders gehad, namelijk zo:
Ik wil dus dat alle prijzen inclusief btw worden getoond en geen enkele zonder btw.
Dit vind ik duidelijker en bij een grote online winkel waar ik onlangs een bestelling heb gedaan is het ook zo.
Zou dit naar mijn smaak aangepast kunnen worden en zoja hoe?
definieer geen btw in de winkel en voer prijzen incl btw in probleem opgelost.
wel even via een extern programma de factuur aanmaken, want daar moet wel de btw op vermeld staan.
wel even via een extern programma de factuur aanmaken, want daar moet wel de btw op vermeld staan.
Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com
voor mij persoonlijk s dit ook onduidelijk, al zou ik wel het (totaal) btw bedrag willen laten verschijnen
dus zoals op een factuur:
Totaal exc. btw: 53,72€
Totaal incl. btw: 65,00 €
ik heb er al even op gezocht hoe ik dit meer 'normaler' kan laten weergeven maar niet gevonden hoe/wat ... dus beetje opgegeven
tips zijn wel altijd welkom :-)
dus zoals op een factuur:
Totaal exc. btw: 53,72€
Totaal incl. btw: 65,00 €
ik heb er al even op gezocht hoe ik dit meer 'normaler' kan laten weergeven maar niet gevonden hoe/wat ... dus beetje opgegeven
tips zijn wel altijd welkom :-)
Heb ik de tips gemist?
Ik zit hier ook helemaal mee vast. Aangezien er zoveel van ons hetzelfde probleem hebben, zal er vast wel ergens een oplossing gegeven zijn. Maar na een hele middag speuren en zoeken en 'klooien' (heb weinig/geen verstand van php) gooi ik bijna de handdoek in de ring...
Ik zit hier ook helemaal mee vast. Aangezien er zoveel van ons hetzelfde probleem hebben, zal er vast wel ergens een oplossing gegeven zijn. Maar na een hele middag speuren en zoeken en 'klooien' (heb weinig/geen verstand van php) gooi ik bijna de handdoek in de ring...

http://forum.opencart.com/viewtopic.php?f=115&t=87291
Met dit draadje heb ik dan eindelijk het sub_totaal INCL. btw gekregen in de front-end.
Met dit draadje heb ik dan eindelijk het sub_totaal INCL. btw gekregen in de front-end.