Post by neetjedem » Wed Jan 30, 2013 6:48 pm

Hallo,

Ik ben helemaal nieuw met OpenCart en heb me inmiddels een slag in de rondte gezocht maar ik kan geen passende oplossing vinden. Vandaar mijn vraag:

Ik het mogelijk om op productniveau (dus per product) aan te geven dat afrekenen bij geen voorraad mogelijk is?
Je stelt nu voor je hele shop in "Afrekenen indien niet op voorraad - Ja/Nee) maar dan kom ik in de problemen met mijn OP=OP artikelen. Bij alle artikelen is het zo dat als de voorraad op is deze gewoon bestelt en betaalt mogen worden, alleen verspringt de voorraad status dan naar "Levertijd: 2 á 3 werkdagen".

Echter bij OP=OP artikelen moet het zo zijn dat de status gaat naar "Helaas niet meer leverbaar" en dan dus ook echt niet meer bestelt en betaalt mogen worden.
Ik heb wel extensies gevonden die het bestelde aantal aanpassen met melding "Het aantal overschreid de voorraad. De inhoud van uw winkelwagen is aangepast", dit kan ik dan mooi gebruiken in combinatie met bovenstaande.

Ik heb ook al gezocht om het "nul-niveau" bijvoorbeeld te verlagen naar -1000. Zodat er besteld en betaalt kan worden totdat de voorraad -1000 is. Ik kan dan bij de voorraadstatussen aangeven dat bij voorraad 0 de levertijd 2-3 werkdagen wordt en een OP=OP artikel kan ik bijvoorbeeld op -995 zetten als ik er nog 5 heb en daarna is het OP. Maar ik weet niet OF ik dat kan veranderen en zo ja waar?!?!

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen of een duwtje in de goede richting kan geven.

Na 5 jaar met OsCommerce gewerkt te hebben is het voor mij een hele omschakeling naar OpenCart. Ik vind het een ontzettend fijn systeem maar ik moet mijn weg nog even vinden (bij Oscommerce ging dat inmiddels blindelings... :) )

Alvast bedankt voor elke reactie.

New member

Post by neetjedem » Fri Feb 01, 2013 7:21 am

Niemand een tip??? Het zou me ontzettend helpen ;D

New member

Post by neetjedem » Tue Feb 19, 2013 4:58 am

Echt niemand een suggestie of een tip?