ik ben mn shop lokaal aan het testen en reken juist een product af en krijg dan deze tekst;
UW BESTELLING MET BESTELNUMMER 24 IS GEPLAATST!
Uw bestelling is door ons succesvol ontvangen.
U kunt een overzicht van uw bestellingen inzien via uw account-pagina of door hier te klikken.
Bestaat uw aankoop uit een download, dan kunt u in uw account naar uw downloads gaan om deze te downloaden.
Indien u vragen heeft, neemt u dan contact met ons op.
Hartelijk dank voor uw bestelling!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
"account-pagina" is aanklikbaar maar linkt naar upload/index.php?route=account/order/info&order_id=24 , wat het overzicht van mn bestelling is inplaats van de account-pagina.
"hier" is ook aanklikbaar, als ik er op klik dan gaat hij naar upload/24 en krijg ik een 404 pagina.
"contact" is ook aanklikbaar en gaat naar upload/index.php?route=account/order inplaats van mn contactpagina.
De zin :"Bestaat uw aankoop uit een download, dan kunt u in uw account naar uw downloads gaan om deze te downloaden." had ik graag weggehad.
Iemand die een oplossing hiervoor weet aub?
Ik gebruik Opencart 1.5.4.1.
en het OpenCart 1.5.4 Nederlands Taalpakket .
als je als gast een order aanmaakt, dan worden die linken inderdaad verzonden.
helaas is er dan geen account en de klant kan dus niets zien.
is er wel een account aangemaakt, dan is de link wel aktief en kom je op de inlog pagina, en als je nog ingelogd bent, dan ga je direct naar het overzicht in het account.
IK heb dit opgelost,, door de tekst met de link in de taal bestanden aan te passrn met extra regels waarin staat dat als je hebt gekozen voor direct afrekenen de link niet werkt.
de link naar de download kun je weghalen uit de template file.
helaas is er dan geen account en de klant kan dus niets zien.
is er wel een account aangemaakt, dan is de link wel aktief en kom je op de inlog pagina, en als je nog ingelogd bent, dan ga je direct naar het overzicht in het account.
IK heb dit opgelost,, door de tekst met de link in de taal bestanden aan te passrn met extra regels waarin staat dat als je hebt gekozen voor direct afrekenen de link niet werkt.
de link naar de download kun je weghalen uit de template file.
Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com