Ik ben op zoek naar een mod die een gedetailleerde orderhistorie laat zien voor de klant (dus incl. productafbeeldingen en directe linkjes).
Heb gezocht, zowel op het forum als in de extensie lijst, maar kan hier niets voor vinden :s
Maar ik ben vast niet de enige met deze wens, heeft iemand een suggestie voor me?
Heb gezocht, zowel op het forum als in de extensie lijst, maar kan hier niets voor vinden :s
Maar ik ben vast niet de enige met deze wens, heeft iemand een suggestie voor me?
Ik snap niet helemaal wat je zoekt?
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
Als je nu als klant zijnde de details van een eerder geplaatste order bekijkt (account > order history > order nr x), zie je een overzicht met daarin enkel een lijst met productnamen (en details). Maar wat je niet ziet is een (kleine) afbeelding van het product. Zodat makkelijk duidelijk is wat je besteld hebt of wat het product eigenlijk is. Ook zit er bijvoorbeeld geen link onder de productnaam zodat je direct naar het product kan (of je moet het via de knop "opnieuw bestellen" doen).
Ik kan soms aan de naam van het product niet eens direct zien wat het precies is, laat staan dat mijn klanten (consumenten en ook groothandels) dit wel kunnen.
Daarom zou ik graag wel een plaatje laten zien bij het product inzet product overzicht van de order. Wellicht is het alleen maar de juist temptate aanpassen en de productafbeelding laten tonen. Maar ik heb geen idee eerlijk gezegd.
Hoop dat het zo duidelijk(er) is
Ik kan soms aan de naam van het product niet eens direct zien wat het precies is, laat staan dat mijn klanten (consumenten en ook groothandels) dit wel kunnen.
Daarom zou ik graag wel een plaatje laten zien bij het product inzet product overzicht van de order. Wellicht is het alleen maar de juist temptate aanpassen en de productafbeelding laten tonen. Maar ik heb geen idee eerlijk gezegd.
Hoop dat het zo duidelijk(er) is
Norman in 't Veldt
Van allesburley wrote:Hey top!!! Hartstikke fijn!
Waar heb je op gezocht als ik vragen mag?

En ineens deze, Succes!
Norman in 't Veldt