Post by stathis » Tue Dec 18, 2012 6:04 am

Καλησπέρα,

Ξεκίνησα να φτιάχνω ένα site στο OpenCart και αντιμετωπίζω μερικά θεματάκια για τα οποία δυστυχώς δεν βρήκα ικανοποιητικές λύσεις online, άρα αν μπορεί να με βοηθήσει κάποιος θα ήμουν ευγνώμων.

Αρχικά δεν ξέρω ποια έκδοση χρησιμοποιώ και κυρίως δεν ξέρω πως θα τη μάθω. Κωδικοί και αρχικά στοιχεία μου ήρθαν απο ένα φίλο ο οποίος δεν μπόρεσε να ασχοληθεί, έτσι δεν έχω ιδέα του τι έχει επιλέξει.

Δεύτερον ήθελα να επέμβω στον κώδικα ώστε να αλλάξω κάποιες λέξεις από αγγλικές σε ελληνικές, κάτι που δεν μπορώ να κάνω από το admin και ενώ τις βρίσκω στο source της σελίδας στον browser, μέσα στα php αρχεία δεν μπορώ να τις εντοπίσω. Προφανώς κάνω κάτι λάθος. Τις ψάχνω στο file manager του cpanel στο φάκελο public_html.

Ξέχασα να πω βεβαίως πως δεν είμαι προγραμματιστής οπότε όποιος φίλος απαντήσει ας το λάβει υπόψη παρακαλώ και ας δείξει την ανάλογη επιείκεια.

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Newbie

Post by People's Code » Wed Dec 19, 2012 11:33 pm

Η version φένεται στο administration backend κάτω κάτω ή αν ανοίξεις σε ένα text editor το index.php φένεται επάνω πχ
// Version
define('VERSION', '1.5.4');

Τα αρχεία μετάφρασης βρίσκονται στους φακέλους
admin/language/
catalog/language/

Aν υπάρχει εγκατεστημένο το vQmod (θα το καταλάβεις αν υπάρχει φάκελος vqmod μέσα στο φάκελο του opencart), ενδέχεται να υπάρχουν κι εκεί αρχεία μετάφρασης στο φάκελο vqmod/xml.
To vqmod είναι ουσιαστικά ένα script για να τροποποιείς εύκολα τα αρχεία του opencart δημιουργόντας αντίγραφα τους δίχως να αλλάζεις το κώδικα των αρχικών αρχείων.

PeoplesCode.com
Επίσημος Αντιπρόσωπος OpenCart | Extensions - Φιλοξενία - Αναβάθμιση - Τεχνική Υποστήριξη OpenCart
Opencart-Hellas.gr - Η Ελληνική κοινότητα του Opencart
Πλήρης Ελληνική μετάφραση OpenCart

Active Member

Location - Hellas

Post by botonakis » Mon Jan 07, 2013 5:12 pm