Post by riopoulos » Sun Dec 16, 2012 6:54 am

Γεια σας
Επειδή είμαι λίγο άσχετος από phpadmin τα φώτα σας παρακαλώ ;)
Αγόρασα ένα vqmod για custom title product το οποίο χρειάζεται να φτιάξω πίνακα στο php.Η ερώτηση είναι αν παίζει ρόλο σε πια σειρά θα είναι στην λίστα (πρώτο ή τελευταίο) και αν χρειάζεται επίσης να έχει το ίδιο utf με τα υπόλοιπα ή λειτουργεί ανεξάρτητα?Στη foto είναι από localhost το οποίο δουλεύει κανονικά αλλά και πάλη προβληματίζομαι.Αν υπάρχει κάτι λάθος βοηθήστε,θα το εκτιμούσα.
Ευχαριστώ

Attachments

phph.jpg

phph.jpg (70.09 KiB) Viewed 1434 times

Newbie

Post by pgge3 » Sun Dec 16, 2012 6:47 pm

Πιο ακριβώς extension είναι?

Δεν νομίζω ότι πρέπει να σε προβληματίζει κάτι τέτοιο και να μπλέκεις με βάσεις δεδομένων εσύ ο ίδιος.

Newbie

Post by riopoulos » Sun Dec 16, 2012 7:18 pm

Αυτό είναι το extension ---> http://www.opencart.com/index.php?route ... tle&page=5

Η τελευταία γραμμή όπως έχω σημειώσει στην foto δεν υπήρχε,εγώ την έφτιαξα.Η απορία μου είναι πια μπορεί να είναι η σωστή του θέση γιατί απλά η λογική μου λέει ότι εφόσον είναι page title μήπως πρέπει να μπει πρώτο.

Newbie

Post by pgge3 » Sun Dec 16, 2012 7:31 pm

Εφόσον είναι VQmod και αν δεν υπάρχουν άλλες οδηγίες για εισαγωγή παραμέτρων στην βάση δεδομένων δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι.

Απλώς πηγαίνεις στο προιον που θέλεις να επεξεργαστείς ή να προσθέσεις και ο πρόσθετος τίτλος λογικά θα είναι ήδη εκεί.

Edit: Οι οδηγίες τί λένε ακριβώς?

Newbie

Post by botonakis » Tue Dec 18, 2012 7:08 am

Καταρχάς καλησπέρα.
Είναι phpMyAdmin και όχι phpAdmin. :) Είναι το διαχειριστικό για τις βάσεις δεδομένων MySQL και συγκεκριμένα ένα από τα όσα υπάρχουν.