Kan ik ook een optieveld toevoegen aan een specifiek product waar een kortingscode ingevoerd kan worden. Dus niet de korting pas achteraf bij het afrekenen maar al bij het product zelf invoeren.
Voorbeeld: Mensen kunnen bij ons een seminar boeken. Als zij een lidmaatschap pas hebben staat daar een nummer op en dat nummer geeft ze recht op 5 euro korting. Alleen op de seminar en niet op alle andere producten. De nummers zijn bekend en kunnen we invoeren. Maar ik wil dat dus echt alleen bij dat specifieke product hebben.
Kan iemand mij een zet in de goede richting geven aub?
Bedankt en vriendelijke groet,
Inge
De kortingsmodule heeft de mogelijkheid de code alleen te kunnen gebruiken voor specifieke producten. Als je een code voor productgroep Y invoerd terwijl je in de winkelwagen alleen producten uit productgroep X hebt zitten wert deze dus niet. Bij een combinatie werkt de code uiteraard ook gewoon.
Invoer aanpassen naar productpagina heb ik geen idee van, zover ga ik niet, moet wel zeggen dat ik denk dat het het er dan niet overzichtelijker op wordt.
Invoer aanpassen naar productpagina heb ik geen idee van, zover ga ik niet, moet wel zeggen dat ik denk dat het het er dan niet overzichtelijker op wordt.
Vriendelijke groet,
Michel