Ik gebruik zelf de module van Gerrit voor het berekenen van de verzendkosten, deze bevalt prima alleen kan ik deze module niet verder instellen dan 20 kg. Het komt echter wel voor dat het gewicht van een bestelling soms 60kg is. Welke module kan ik anders gebruiken? Of welke gebruiken jullie? Mag ook een betaalde extensie zijn...
Ik vind de standaard ingebakken module 'verzenden op gewicht' erg onhandig..
Ik hoor graag!
Ik vind de standaard ingebakken module 'verzenden op gewicht' erg onhandig..
Ik hoor graag!
Last edited by i2Paq on Sat Nov 03, 2012 6:08 pm, edited 1 time in total.
Reason: Title adjusted
Reason: Title adjusted
ik zit met hetzelfde probleem.
als het gewicht boven het max uitkomt krijg je de melding te zwaar om met post nl te verzenden.
de module verzenden op gewicht is er wel goed op aan te passen omdat je daar alle gewichten met kosten in kunt voeren, maar geef toe ziet er lastiger uit.
ik zal gerrit eens vragen of het mogelijk is de module uit te breiden zodat je tarieven kunt verdubbelen als het gewicht hoger wordt.
als het gewicht boven het max uitkomt krijg je de melding te zwaar om met post nl te verzenden.
de module verzenden op gewicht is er wel goed op aan te passen omdat je daar alle gewichten met kosten in kunt voeren, maar geef toe ziet er lastiger uit.
ik zal gerrit eens vragen of het mogelijk is de module uit te breiden zodat je tarieven kunt verdubbelen als het gewicht hoger wordt.
Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com
Waarom gebruik je de Verzenden op gewicht module niet voor gewichten die boven de PostNL module uitkomen?
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
is ook een mogelijkheid, ben nu aan het experimenteren en testen in de testwinkel van de groothandel of die 2 modules mooi met elkaar samenwerken.i2Paq wrote:Waarom gebruik je de Verzenden op gewicht module niet voor gewichten die boven de PostNL module uitkomen?
Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com