Allereerst, mijn excuses voor mijn natuurtalent voor Opencart... mijn stiefvader heeft deze webshop voor mij gebouwd (en verbouwd) en hij is 2 maanden geleden overleden. Veel kan ik zelf, maar nu zit ik toch met een probleem.
Deze avond heb ik wat veranderingen gedaan (zoals ik wel vaker doe) en wat geschoven met mijn producten van categorie naar categorie (die ik ook heb veranderd). Nu was mij geleerd dat ik daarna altijd 'deadcow SEO' moest gebruiken en alles hiervan in moest klikken. Dit heb ik dus gedaan.
Het gaat om de shop: www.hetbestevoormijnhond.nl/shop
Ik kan nu bij sommige subcategoriën mijn producten niet meer zien. Het rare is dat het steeds wisselt. Bijvoorbeeld onder het kopje 'KVV'
De ene keer zie ik de producten niet van 'alaska natural dogfood' en de andere keer die van 'tammenga' weer niet. Het wisselt steeds.
Voordat ik mijn hele shop sloop, zou ik graag wat hulp krijgen. Ik heb geen idee wat jullie allemaal moeten weten, dus als ik iets moet zeggen/doen graag zeggen. Het maakt me nu al de hele avond gek, en ik weet echt niets meer om te doen...
Alvast bedankt!
Ondertussen heb ik iets gedaan waardoor ik wel weer alles zie... hoe ik het gedaan heb weet ik niet, en ik gebruik de Deadcow SEO ook niet meer (doe het handmatig). Toch zou ik het wel willen weten...