hallo mijn naam is bertus en heb de afgelopen 2 dagen al veel gepost en ook zo veel probleempjes kunnen oplossen met tips van forumgasten, daarvoor dank.
ik werk in OC 1.4.9.1 en run hier 2 webshops mee, die in in subfolders aan elkaar gelinkt zijn.
bij de keuze om via overschrijving te betalen is in de nederlandse order email bevestigings wel de bank gegevens vermeld, maar in de duitse schaduw webshop niet ,
hoe en waar kan ik dit veranderen zodat dit ook vermeld kan staat in de duitse email order bevestiging
graag via eenvoudige voorbeeldroute uitleggen, want dat kan ik deze tips stapgewijs uitvoeren.
hieronder een gedeelte als kopie van het orgineel , de personalia heb ik ff weggelaten.
Product Model Prijs Aantal Totaal
PUMP! College Boy
- Maat: Medium PUMP! COLLEGE BOY €24,79 1 €24,79
Subtotaal: €24,79
Vaste verzendkosten: €2,48
BTW 19%: €5,18
Totaal: €32,45
Eventuele opmerkingen bij uw bestelling zijn:
Maak het volledige bedrag van uw bestelling over naar de volgende bankrekening, geef uw bestelnummer mee als referentie.
Na ontvangst van de betaling wordt uw bestelling verzonden. U kunt het totaalbedrag onder vermelding van het order nummer over maken aan:
Trabco
Rabobank 1290 74 411
ZuidwestFriesland.
IBAN NL46RABO 0129074411
BIC(SWIFT)RABONL2U
Uw bestelling wordt pas verzonden nadat uw betaling is ontvangen.
StoerOndergoed.nl
alvast bedankt,
Bertus
ik werk in OC 1.4.9.1 en run hier 2 webshops mee, die in in subfolders aan elkaar gelinkt zijn.
bij de keuze om via overschrijving te betalen is in de nederlandse order email bevestigings wel de bank gegevens vermeld, maar in de duitse schaduw webshop niet ,
hoe en waar kan ik dit veranderen zodat dit ook vermeld kan staat in de duitse email order bevestiging
graag via eenvoudige voorbeeldroute uitleggen, want dat kan ik deze tips stapgewijs uitvoeren.
hieronder een gedeelte als kopie van het orgineel , de personalia heb ik ff weggelaten.
Product Model Prijs Aantal Totaal
PUMP! College Boy
- Maat: Medium PUMP! COLLEGE BOY €24,79 1 €24,79
Subtotaal: €24,79
Vaste verzendkosten: €2,48
BTW 19%: €5,18
Totaal: €32,45
Eventuele opmerkingen bij uw bestelling zijn:
Maak het volledige bedrag van uw bestelling over naar de volgende bankrekening, geef uw bestelnummer mee als referentie.
Na ontvangst van de betaling wordt uw bestelling verzonden. U kunt het totaalbedrag onder vermelding van het order nummer over maken aan:
Trabco
Rabobank 1290 74 411
ZuidwestFriesland.
IBAN NL46RABO 0129074411
BIC(SWIFT)RABONL2U
Uw bestelling wordt pas verzonden nadat uw betaling is ontvangen.
StoerOndergoed.nl
alvast bedankt,
Bertus
Zit toch echt in je taalbestand lijkt mij, als de NL versie het wel doet zijn iig. je core bestanden goed.
Plaats dat NL bestand eens ipv. je Duitse taalbestand en test.
Plaats dat NL bestand eens ipv. je Duitse taalbestand en test.
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.
ik heb naarstig gezocht, maar weet het desbetreffende taal bestand niet vinden.
suggestie? route graag aangeven
nu heb ik gezocht in vanaf de mapjes domijns-stoerondergoed-default-catalogus-language-dutch
. german
. english
.
. trendy-unterwaesche.de
bovenstaande is een overzichtje hoe het erbij ligt in filezilla
hiertussen zou file moeten zitten
alvast bedankt
Bertus
suggestie? route graag aangeven
nu heb ik gezocht in vanaf de mapjes domijns-stoerondergoed-default-catalogus-language-dutch
. german
. english
.
. trendy-unterwaesche.de
bovenstaande is een overzichtje hoe het erbij ligt in filezilla
hiertussen zou file moeten zitten
alvast bedankt
Bertus
Installeer Agent Ransack op je Pc en doorzoek hiermee je Duitse taalbestanden op een woord uit dat Duitse mailtje.
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
[How to] BTW + Verzend + betaal setup.