Post by stapvan » Fri Apr 06, 2012 4:07 am

Na het instaleren van de vqmod manager krijg ik de volgende foutmelding bij het bezoeken van extensies/modules in het admin paneel: Error: Could not load language module/vqmod_manager! Is er een manier om dit te omzeilen?

Alvast bedankt.

New member

Post by victorj » Fri Apr 06, 2012 4:24 am

v 1.5.x heeft geen taal fall back naar engels.
de taal bestanden even copieren naar de dutch map en opgelost

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com

Expert Member

Location - Alkmaar Holland

Post by stapvan » Fri Apr 06, 2012 5:42 am

Slim :) Aangepast & werkt!

Nu kan ik teminste alle foutmeldingen zien :o Opencart is goed te doen voor een niet technisch iemand maar ook dat is tot zekere hoogte :choke: ;D

New member

Post by victorj » Sat Apr 07, 2012 5:03 am

Ben ook ooit begonnen zonder kennis.
Je hebt dan 2 opties het laten doen of je brein uitdagen.
Ik heb gekozen voor het laatste.
Ooit begonnen met cubecart en daar wist ik letterlijk alles van en aanpassen was een makkie, de hele webwinkel was aangepast op een zodanige manier dat overstappen naar de seo versie niet meer mogelijk was.
Na lang zoeken toch gekozen voor oc maar dat betekend weer een erg steile leercursus.
Werk hier nu mee sinds oktober vorig jaar en vindt steeds beter de weg in de core bestanden en kan weer aanpassen naar behoefte.
OC werkt wel veel beter.

Maar wat is er leuker als je na lang stoeien iets vor elkaar krijgt wat je zelf hebt gedaan in je eigen winkel.

En als dan de sales komen en jeverdient er wat mee dan is je dag toch goed

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com

Expert Member

Location - Alkmaar Holland