Post by papteam » Wed Mar 21, 2012 11:54 pm

Hallo,

Ik heb een module gekocht "Search Tyre". Die heeft extra bestanden aangemaakt, ook in controlleren en in model. Maar wat ik nou wil doen is aan de zijkant bij de product pagina onder merk/model/voorraad nog 2 extra gegevens toevoegen, namelijk bandensoort & bandenmaat, wat te maken heeft met die extra tabellen die aangemaakt zijn door die search tyre module.

Ik heb al wat uitgezocht en waar ik denk dat het mee te maken heeft is dat de gegevens die wel in controller/product/tyre staan en niet in de controller/product/product staan die ik moet hebben en dat ik ze erbij moet zetten. Maar ik weet niet hoe.

Daarnaast moet die die 2 extra gegevens alleen laten zien als ze zijn ingevuld en ik denk dat dat kan door de code van manufacturer (zie hieronder.) te kopieren en aan te passen voor die andere 2 gegevens want merk laat die ook alleen zien als je hem invult. Alleen weet ik ook niet hoe ik die moet doen omdat die codes die ik nodig heb niet in controller/product/product staan.

Code: Select all

<?php if ($manufacturer) { ?>
        <span><?php echo $text_manufacturer; ?></span> <a href="<?php echo $manufacturers; ?>"><?php echo $manufacturer; ?></a><br />
        <?php } ?>
Deze code heb ik het dan over. (komt uit view/theme/default/default/template/product/product.tpl)

Begrijpt iemand wat ik bedoel?

En zou iemand me hierbij kunnen helpen?

Alvast bedankt,

Baris

New member